HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 nov 2019, 00:51

bilder och resultat kommer förhoppnings vis på söndag :sceptic: :beer:
nu åker vi till Tyskland :klappa: :checkeredflag: :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 nov 2019, 23:10

så har vi avverkat runda 3 och 4 med Avant slot. På tisdag blir det Sideways grupp 5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.17 KB) Visad 20674 gånger
2.jpg
2.jpg (245.8 KB) Visad 20669 gånger
3.jpg
3.jpg (173.41 KB) Visad 20668 gånger
4.jpg
4.jpg (223.52 KB) Visad 20672 gånger
5.jpg
5.jpg (188.33 KB) Visad 20672 gånger
6.jpg
6.jpg (206.68 KB) Visad 20671 gånger
7.jpg
7.jpg (163.95 KB) Visad 20657 gånger
8.jpg
8.jpg (159.6 KB) Visad 20652 gånger
9.jpg
9.jpg (234.95 KB) Visad 20659 gånger
10.jpg
10.jpg (176.02 KB) Visad 20651 gånger
11.jpg
11.jpg (190.18 KB) Visad 20657 gånger
12.jpg
12.jpg (141.3 KB) Visad 20656 gånger
13.jpg
13.jpg (145.66 KB) Visad 20660 gånger
14.jpg
14.jpg (187.2 KB) Visad 20663 gånger
15.jpg
15.jpg (192.64 KB) Visad 20656 gånger
16.jpg
16.jpg (159.79 KB) Visad 20650 gånger
17.jpg
17.jpg (139.75 KB) Visad 20652 gånger
18.jpg
18.jpg (152.34 KB) Visad 20653 gånger

ses på tisdag med Sideways Gr.5
Grattis Indianen för en delseger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 24 nov 2019, 23:44

då har vi startat sista rundan innan juluppehållet med Sideways Gr.5
1.jpg
1.jpg (240.48 KB) Visad 20467 gånger
2.jpg
2.jpg (241.8 KB) Visad 20464 gånger
3.jpg
3.jpg (181.09 KB) Visad 20459 gånger
4.jpg
4.jpg (156.63 KB) Visad 20457 gånger
5.jpg
5.jpg (171.76 KB) Visad 20459 gånger
6.jpg
6.jpg (191.79 KB) Visad 20461 gånger
7.jpg
7.jpg (197.08 KB) Visad 20463 gånger
8.jpg
8.jpg (219.46 KB) Visad 20460 gånger
9.jpg
9.jpg (186.67 KB) Visad 20456 gånger
10.jpg
10.jpg (183.73 KB) Visad 20461 gånger
11.jpg
11.jpg (198.47 KB) Visad 20464 gånger
12.jpg
12.jpg (168.32 KB) Visad 20458 gånger

ses på tisdag igen????? :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 nov 2019, 14:37

två rundor körda med sideways
1.jpg
1.jpg (177.02 KB) Visad 20301 gånger
2.jpg
2.jpg (239.66 KB) Visad 20326 gånger
3.jpg
3.jpg (264.81 KB) Visad 20329 gånger
4.jpg
4.jpg (160.55 KB) Visad 20319 gånger
5.jpg
5.jpg (189.31 KB) Visad 20329 gånger
6.jpg
6.jpg (180.25 KB) Visad 20324 gånger
7.jpg
7.jpg (138.39 KB) Visad 20325 gånger
8.jpg
8.jpg (162.42 KB) Visad 20323 gånger
9.jpg
9.jpg (223.42 KB) Visad 20326 gånger
10.jpg
10.jpg (179.94 KB) Visad 20321 gånger
11.jpg
11.jpg (164.97 KB) Visad 20321 gånger
12.jpg
12.jpg (194.65 KB) Visad 20327 gånger
13.jpg
13.jpg (203.38 KB) Visad 20321 gånger
14.JPG
14.JPG (162.23 KB) Visad 20326 gånger
15.jpg
15.jpg (137.23 KB) Visad 20322 gånger

snart jul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 dec 2019, 20:58

en runda kvar med Sideways sen håller vi jullov :-\ :beer:
1.jpg
1.jpg (268.03 KB) Visad 20177 gånger
2.jpg
2.jpg (205.28 KB) Visad 20177 gånger
3.jpg
3.jpg (163.18 KB) Visad 20176 gånger
4.jpg
4.jpg (169.33 KB) Visad 20176 gånger
5.jpg
5.jpg (127.59 KB) Visad 20175 gånger
6.jpg
6.jpg (201.74 KB) Visad 20181 gånger
7.jpg
7.jpg (112.94 KB) Visad 20154 gånger
8.jpg
8.jpg (123.71 KB) Visad 20169 gånger
9.jpg
9.jpg (214.19 KB) Visad 20174 gånger
10.jpg
10.jpg (213.82 KB) Visad 20141 gånger
11.jpg
11.jpg (109.28 KB) Visad 20174 gånger
12.jpg
12.jpg (142.42 KB) Visad 20177 gånger
13.jpg
13.jpg (214.25 KB) Visad 20175 gånger
14.jpg
14.jpg (141.45 KB) Visad 20166 gånger
15.jpg
15.jpg (135.39 KB) Visad 20172 gånger

en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? :-zzz
tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis.
vi ses på tisdag den 10 dec.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 dec 2019, 20:32

Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) :D men det räckte inte hela vägen till Indianen :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (211.56 KB) Visad 19709 gånger
2.jpg
2.jpg (224.13 KB) Visad 19678 gånger
3.jpg
3.jpg (151.45 KB) Visad 19707 gånger
4.jpg
4.jpg (159.56 KB) Visad 19705 gånger
5.jpg
5.jpg (171.4 KB) Visad 19702 gånger
6.jpg
6.jpg (200.02 KB) Visad 19708 gånger
7.jpg
7.jpg (214.04 KB) Visad 19707 gånger
8.jpg
8.jpg (186.1 KB) Visad 19664 gånger
9.jpg
9.jpg (177.08 KB) Visad 19703 gånger
10.jpg
10.jpg (165.29 KB) Visad 19676 gånger
11.jpg
11.jpg (153.01 KB) Visad 19705 gånger
12.jpg
12.jpg (134.44 KB) Visad 19706 gånger

nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen :beer:
får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG :Oops: :thumb:
Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det 8-o
Grattis "Indy" till ännu en delseger :klappa:
vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 dec 2019, 23:04

"TRÄNING" måndag 30/12 Jag är i lokalen från kl. halv sex (17:30)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron