en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis. vi ses på tisdag den 10 dec. /Björn
Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) men det räckte inte hela vägen till Indianen
1.jpg (211.56 KB) Visad 19709 gånger
2.jpg (224.13 KB) Visad 19678 gånger
3.jpg (151.45 KB) Visad 19707 gånger
4.jpg (159.56 KB) Visad 19705 gånger
5.jpg (171.4 KB) Visad 19702 gånger
6.jpg (200.02 KB) Visad 19708 gånger
7.jpg (214.04 KB) Visad 19707 gånger
8.jpg (186.1 KB) Visad 19664 gånger
9.jpg (177.08 KB) Visad 19703 gånger
10.jpg (165.29 KB) Visad 19676 gånger
11.jpg (153.01 KB) Visad 19705 gånger
12.jpg (134.44 KB) Visad 19706 gånger
nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det Grattis "Indy" till ännu en delseger vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er /Björn