HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 nov 2019, 00:51

bilder och resultat kommer förhoppnings vis på söndag :sceptic: :beer:
nu åker vi till Tyskland :klappa: :checkeredflag: :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 nov 2019, 23:10

så har vi avverkat runda 3 och 4 med Avant slot. På tisdag blir det Sideways grupp 5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.17 KB) Visad 20671 gånger
2.jpg
2.jpg (245.8 KB) Visad 20666 gånger
3.jpg
3.jpg (173.41 KB) Visad 20665 gånger
4.jpg
4.jpg (223.52 KB) Visad 20669 gånger
5.jpg
5.jpg (188.33 KB) Visad 20669 gånger
6.jpg
6.jpg (206.68 KB) Visad 20668 gånger
7.jpg
7.jpg (163.95 KB) Visad 20654 gånger
8.jpg
8.jpg (159.6 KB) Visad 20649 gånger
9.jpg
9.jpg (234.95 KB) Visad 20656 gånger
10.jpg
10.jpg (176.02 KB) Visad 20648 gånger
11.jpg
11.jpg (190.18 KB) Visad 20654 gånger
12.jpg
12.jpg (141.3 KB) Visad 20653 gånger
13.jpg
13.jpg (145.66 KB) Visad 20657 gånger
14.jpg
14.jpg (187.2 KB) Visad 20660 gånger
15.jpg
15.jpg (192.64 KB) Visad 20653 gånger
16.jpg
16.jpg (159.79 KB) Visad 20647 gånger
17.jpg
17.jpg (139.75 KB) Visad 20649 gånger
18.jpg
18.jpg (152.34 KB) Visad 20650 gånger

ses på tisdag med Sideways Gr.5
Grattis Indianen för en delseger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 24 nov 2019, 23:44

då har vi startat sista rundan innan juluppehållet med Sideways Gr.5
1.jpg
1.jpg (240.48 KB) Visad 20464 gånger
2.jpg
2.jpg (241.8 KB) Visad 20461 gånger
3.jpg
3.jpg (181.09 KB) Visad 20456 gånger
4.jpg
4.jpg (156.63 KB) Visad 20454 gånger
5.jpg
5.jpg (171.76 KB) Visad 20456 gånger
6.jpg
6.jpg (191.79 KB) Visad 20458 gånger
7.jpg
7.jpg (197.08 KB) Visad 20460 gånger
8.jpg
8.jpg (219.46 KB) Visad 20457 gånger
9.jpg
9.jpg (186.67 KB) Visad 20453 gånger
10.jpg
10.jpg (183.73 KB) Visad 20458 gånger
11.jpg
11.jpg (198.47 KB) Visad 20461 gånger
12.jpg
12.jpg (168.32 KB) Visad 20455 gånger

ses på tisdag igen????? :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 nov 2019, 14:37

två rundor körda med sideways
1.jpg
1.jpg (177.02 KB) Visad 20298 gånger
2.jpg
2.jpg (239.66 KB) Visad 20323 gånger
3.jpg
3.jpg (264.81 KB) Visad 20326 gånger
4.jpg
4.jpg (160.55 KB) Visad 20316 gånger
5.jpg
5.jpg (189.31 KB) Visad 20326 gånger
6.jpg
6.jpg (180.25 KB) Visad 20321 gånger
7.jpg
7.jpg (138.39 KB) Visad 20322 gånger
8.jpg
8.jpg (162.42 KB) Visad 20320 gånger
9.jpg
9.jpg (223.42 KB) Visad 20323 gånger
10.jpg
10.jpg (179.94 KB) Visad 20318 gånger
11.jpg
11.jpg (164.97 KB) Visad 20318 gånger
12.jpg
12.jpg (194.65 KB) Visad 20324 gånger
13.jpg
13.jpg (203.38 KB) Visad 20318 gånger
14.JPG
14.JPG (162.23 KB) Visad 20323 gånger
15.jpg
15.jpg (137.23 KB) Visad 20319 gånger

snart jul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 dec 2019, 20:58

en runda kvar med Sideways sen håller vi jullov :-\ :beer:
1.jpg
1.jpg (268.03 KB) Visad 20174 gånger
2.jpg
2.jpg (205.28 KB) Visad 20174 gånger
3.jpg
3.jpg (163.18 KB) Visad 20173 gånger
4.jpg
4.jpg (169.33 KB) Visad 20173 gånger
5.jpg
5.jpg (127.59 KB) Visad 20172 gånger
6.jpg
6.jpg (201.74 KB) Visad 20178 gånger
7.jpg
7.jpg (112.94 KB) Visad 20151 gånger
8.jpg
8.jpg (123.71 KB) Visad 20166 gånger
9.jpg
9.jpg (214.19 KB) Visad 20171 gånger
10.jpg
10.jpg (213.82 KB) Visad 20138 gånger
11.jpg
11.jpg (109.28 KB) Visad 20171 gånger
12.jpg
12.jpg (142.42 KB) Visad 20174 gånger
13.jpg
13.jpg (214.25 KB) Visad 20172 gånger
14.jpg
14.jpg (141.45 KB) Visad 20163 gånger
15.jpg
15.jpg (135.39 KB) Visad 20169 gånger

en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? :-zzz
tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis.
vi ses på tisdag den 10 dec.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 dec 2019, 20:32

Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) :D men det räckte inte hela vägen till Indianen :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (211.56 KB) Visad 19706 gånger
2.jpg
2.jpg (224.13 KB) Visad 19675 gånger
3.jpg
3.jpg (151.45 KB) Visad 19704 gånger
4.jpg
4.jpg (159.56 KB) Visad 19702 gånger
5.jpg
5.jpg (171.4 KB) Visad 19699 gånger
6.jpg
6.jpg (200.02 KB) Visad 19705 gånger
7.jpg
7.jpg (214.04 KB) Visad 19704 gånger
8.jpg
8.jpg (186.1 KB) Visad 19661 gånger
9.jpg
9.jpg (177.08 KB) Visad 19700 gånger
10.jpg
10.jpg (165.29 KB) Visad 19673 gånger
11.jpg
11.jpg (153.01 KB) Visad 19702 gånger
12.jpg
12.jpg (134.44 KB) Visad 19703 gånger

nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen :beer:
får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG :Oops: :thumb:
Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det 8-o
Grattis "Indy" till ännu en delseger :klappa:
vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 dec 2019, 23:04

"TRÄNING" måndag 30/12 Jag är i lokalen från kl. halv sex (17:30)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster