HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 15 aug 2016, 23:27

Hej go vänner!
Nu är det bara två veckor kvar till vi kör igång :D alltså den 29 augusti
Vi startar alltså med Pioneer.
Träning blir det på torsdag den 18:de och onsdagen den 24:de kl. 18:30 (OBS tiden) :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 sep 2016, 15:42

ÄNTLIGEN är vi igång :w00t: åtta glada och förväntansfulla förare ställde upp denna måndag. :thumb:
1.jpg
1.jpg (136.41 KB) Visad 55473 gånger
2.jpg
2.jpg (166.13 KB) Visad 55471 gånger
3.jpg
3.jpg (179.68 KB) Visad 55488 gånger
4.jpg
4.jpg (196.95 KB) Visad 55456 gånger
5.jpg
5.jpg (163.98 KB) Visad 55485 gånger
6.jpg
6.jpg (188.85 KB) Visad 55471 gånger

Resultatet kommer lite senare
ses på måndag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 sep 2016, 12:13

nu har vi resultatet efter fyra rundor med Pioneer
1.jpg
1.jpg (124.3 KB) Visad 55175 gånger
2.jpg
2.jpg (124.22 KB) Visad 55215 gånger
3.jpg
3.jpg (124.37 KB) Visad 55219 gånger
4.jpg
4.jpg (118.17 KB) Visad 55153 gånger
slutresultat.jpg
slutresultat.jpg (134.78 KB) Visad 55232 gånger
Nästa 4 omgångar blir med NSR clio/abarth :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav firebird 23 sep 2016, 18:44

...och så gratulerar vi Björn till segern! :beer: :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 sep 2016, 20:17

så har vi kommit igång med nya och gamla och himmamålade NSR bilar
1.jpg
1.jpg (191.7 KB) Visad 55018 gånger
2.jpg
2.jpg (155.14 KB) Visad 55000 gånger
3.jpg
3.jpg (160.44 KB) Visad 55032 gånger
resultat 160926.jpg
resultat 160926.jpg (143.06 KB) Visad 55006 gånger

hoppas vi ses på måndag igen
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 okt 2016, 21:04

så är runda två avklarad
1.jpg
1.jpg (196.71 KB) Visad 54798 gånger
2.jpg
2.jpg (145.44 KB) Visad 54825 gånger
3.jpg
3.jpg (146.8 KB) Visad 54829 gånger
resultat 161003.jpg
resultat 161003.jpg (134.22 KB) Visad 54848 gånger
5.jpg
5.jpg (120.5 KB) Visad 54831 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 okt 2016, 21:37

Träning imorgon torsdag 2016-10-06 INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 okt 2016, 19:23

istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg
1.jpg (143.7 KB) Visad 54546 gånger
2.jpg
2.jpg (135.55 KB) Visad 54541 gånger
3.jpg
3.jpg (123.66 KB) Visad 54531 gånger
4.jpg
4.jpg (196.62 KB) Visad 54548 gånger

Nu återstår bara finalrundan av NSR,sen blir det fyra rundor med bilar med frontmotor :w00t:
därefter blir det LMP.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 19:43

då var " finalen " körd med NSR
1.jpg
1.jpg (198.26 KB) Visad 54377 gånger
2.jpg
2.jpg (143.01 KB) Visad 54349 gånger
3.jpg
3.jpg (188.03 KB) Visad 54351 gånger
4.jpg
4.jpg (124.39 KB) Visad 54351 gånger
5.jpg
5.jpg (175.67 KB) Visad 54313 gånger
6.jpg
6.jpg (150.98 KB) Visad 54347 gånger
slutresultat NSR.jpg
slutresultat NSR.jpg (138.62 KB) Visad 54334 gånger

på måndag kör vi bilar med frontmotor :-\ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 23:06

ska naturligtvis passa på att gratulera Daniel till segern :klappa: :checkeredflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 okt 2016, 14:27

Träning idag 20:de INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav snugged 24 okt 2016, 00:47

nallecolin skrev:istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg

/Björn


sigge rockar! men inte en enda bilbanebil att tugga på? inte undra på att han ser lite ledsen ut. :beer:
Användarvisningsbild
snugged
Testförare
 
Inlägg: 2660
Blev medlem: 09 jul 2007, 00:14
Ort: Málaga

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav largasso 25 okt 2016, 01:59

Sigge for President ! ! !


:thumb: :thumb: :thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2016, 23:12

då har vi kommit igång med våra frontmotorer
1.jpg
1.jpg (199.65 KB) Visad 53952 gånger
2.jpg
2.jpg (152.4 KB) Visad 53888 gånger
3.jpg
3.jpg (156.96 KB) Visad 53959 gånger
4.jpg
4.jpg (145.04 KB) Visad 53973 gånger
5.jpg
5.jpg (176.22 KB) Visad 53980 gånger
6.jpg
6.jpg (181.02 KB) Visad 53994 gånger
7.jpg
7.jpg (154.47 KB) Visad 53947 gånger
8.jpg
8.jpg (134.91 KB) Visad 53952 gånger
9.jpg
9.jpg (163.53 KB) Visad 53939 gånger
10.jpg
10.jpg (140.44 KB) Visad 53904 gånger

hoppas på minst lika mycket folk nästa gång :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 nov 2016, 12:49

så var omgång två avgjord. Kan det bli mycket jämnare? :thumb:
1.jpg
1.jpg (141.74 KB) Visad 53701 gånger
2.jpg
2.jpg (130.31 KB) Visad 53679 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron