HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 15 aug 2016, 23:27

Hej go vänner!
Nu är det bara två veckor kvar till vi kör igång :D alltså den 29 augusti
Vi startar alltså med Pioneer.
Träning blir det på torsdag den 18:de och onsdagen den 24:de kl. 18:30 (OBS tiden) :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 sep 2016, 15:42

ÄNTLIGEN är vi igång :w00t: åtta glada och förväntansfulla förare ställde upp denna måndag. :thumb:
1.jpg
1.jpg (136.41 KB) Visad 55486 gånger
2.jpg
2.jpg (166.13 KB) Visad 55484 gånger
3.jpg
3.jpg (179.68 KB) Visad 55501 gånger
4.jpg
4.jpg (196.95 KB) Visad 55469 gånger
5.jpg
5.jpg (163.98 KB) Visad 55498 gånger
6.jpg
6.jpg (188.85 KB) Visad 55484 gånger

Resultatet kommer lite senare
ses på måndag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 sep 2016, 12:13

nu har vi resultatet efter fyra rundor med Pioneer
1.jpg
1.jpg (124.3 KB) Visad 55188 gånger
2.jpg
2.jpg (124.22 KB) Visad 55228 gånger
3.jpg
3.jpg (124.37 KB) Visad 55232 gånger
4.jpg
4.jpg (118.17 KB) Visad 55166 gånger
slutresultat.jpg
slutresultat.jpg (134.78 KB) Visad 55245 gånger
Nästa 4 omgångar blir med NSR clio/abarth :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav firebird 23 sep 2016, 18:44

...och så gratulerar vi Björn till segern! :beer: :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 sep 2016, 20:17

så har vi kommit igång med nya och gamla och himmamålade NSR bilar
1.jpg
1.jpg (191.7 KB) Visad 55031 gånger
2.jpg
2.jpg (155.14 KB) Visad 55013 gånger
3.jpg
3.jpg (160.44 KB) Visad 55045 gånger
resultat 160926.jpg
resultat 160926.jpg (143.06 KB) Visad 55019 gånger

hoppas vi ses på måndag igen
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 okt 2016, 21:04

så är runda två avklarad
1.jpg
1.jpg (196.71 KB) Visad 54811 gånger
2.jpg
2.jpg (145.44 KB) Visad 54838 gånger
3.jpg
3.jpg (146.8 KB) Visad 54842 gånger
resultat 161003.jpg
resultat 161003.jpg (134.22 KB) Visad 54861 gånger
5.jpg
5.jpg (120.5 KB) Visad 54844 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 okt 2016, 21:37

Träning imorgon torsdag 2016-10-06 INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 okt 2016, 19:23

istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg
1.jpg (143.7 KB) Visad 54559 gånger
2.jpg
2.jpg (135.55 KB) Visad 54554 gånger
3.jpg
3.jpg (123.66 KB) Visad 54544 gånger
4.jpg
4.jpg (196.62 KB) Visad 54561 gånger

Nu återstår bara finalrundan av NSR,sen blir det fyra rundor med bilar med frontmotor :w00t:
därefter blir det LMP.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 19:43

då var " finalen " körd med NSR
1.jpg
1.jpg (198.26 KB) Visad 54390 gånger
2.jpg
2.jpg (143.01 KB) Visad 54362 gånger
3.jpg
3.jpg (188.03 KB) Visad 54364 gånger
4.jpg
4.jpg (124.39 KB) Visad 54364 gånger
5.jpg
5.jpg (175.67 KB) Visad 54326 gånger
6.jpg
6.jpg (150.98 KB) Visad 54360 gånger
slutresultat NSR.jpg
slutresultat NSR.jpg (138.62 KB) Visad 54347 gånger

på måndag kör vi bilar med frontmotor :-\ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 23:06

ska naturligtvis passa på att gratulera Daniel till segern :klappa: :checkeredflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 okt 2016, 14:27

Träning idag 20:de INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav snugged 24 okt 2016, 00:47

nallecolin skrev:istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg

/Björn


sigge rockar! men inte en enda bilbanebil att tugga på? inte undra på att han ser lite ledsen ut. :beer:
Användarvisningsbild
snugged
Testförare
 
Inlägg: 2660
Blev medlem: 09 jul 2007, 00:14
Ort: Málaga

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav largasso 25 okt 2016, 01:59

Sigge for President ! ! !


:thumb: :thumb: :thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2016, 23:12

då har vi kommit igång med våra frontmotorer
1.jpg
1.jpg (199.65 KB) Visad 53965 gånger
2.jpg
2.jpg (152.4 KB) Visad 53901 gånger
3.jpg
3.jpg (156.96 KB) Visad 53972 gånger
4.jpg
4.jpg (145.04 KB) Visad 53986 gånger
5.jpg
5.jpg (176.22 KB) Visad 53993 gånger
6.jpg
6.jpg (181.02 KB) Visad 54007 gånger
7.jpg
7.jpg (154.47 KB) Visad 53960 gånger
8.jpg
8.jpg (134.91 KB) Visad 53965 gånger
9.jpg
9.jpg (163.53 KB) Visad 53952 gånger
10.jpg
10.jpg (140.44 KB) Visad 53917 gånger

hoppas på minst lika mycket folk nästa gång :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 nov 2016, 12:49

så var omgång två avgjord. Kan det bli mycket jämnare? :thumb:
1.jpg
1.jpg (141.74 KB) Visad 53714 gånger
2.jpg
2.jpg (130.31 KB) Visad 53692 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst