HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 15 aug 2016, 23:27

Hej go vänner!
Nu är det bara två veckor kvar till vi kör igång :D alltså den 29 augusti
Vi startar alltså med Pioneer.
Träning blir det på torsdag den 18:de och onsdagen den 24:de kl. 18:30 (OBS tiden) :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 sep 2016, 15:42

ÄNTLIGEN är vi igång :w00t: åtta glada och förväntansfulla förare ställde upp denna måndag. :thumb:
1.jpg
1.jpg (136.41 KB) Visad 55487 gånger
2.jpg
2.jpg (166.13 KB) Visad 55485 gånger
3.jpg
3.jpg (179.68 KB) Visad 55502 gånger
4.jpg
4.jpg (196.95 KB) Visad 55470 gånger
5.jpg
5.jpg (163.98 KB) Visad 55499 gånger
6.jpg
6.jpg (188.85 KB) Visad 55485 gånger

Resultatet kommer lite senare
ses på måndag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 sep 2016, 12:13

nu har vi resultatet efter fyra rundor med Pioneer
1.jpg
1.jpg (124.3 KB) Visad 55189 gånger
2.jpg
2.jpg (124.22 KB) Visad 55229 gånger
3.jpg
3.jpg (124.37 KB) Visad 55233 gånger
4.jpg
4.jpg (118.17 KB) Visad 55167 gånger
slutresultat.jpg
slutresultat.jpg (134.78 KB) Visad 55246 gånger
Nästa 4 omgångar blir med NSR clio/abarth :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav firebird 23 sep 2016, 18:44

...och så gratulerar vi Björn till segern! :beer: :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 sep 2016, 20:17

så har vi kommit igång med nya och gamla och himmamålade NSR bilar
1.jpg
1.jpg (191.7 KB) Visad 55032 gånger
2.jpg
2.jpg (155.14 KB) Visad 55014 gånger
3.jpg
3.jpg (160.44 KB) Visad 55046 gånger
resultat 160926.jpg
resultat 160926.jpg (143.06 KB) Visad 55020 gånger

hoppas vi ses på måndag igen
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 okt 2016, 21:04

så är runda två avklarad
1.jpg
1.jpg (196.71 KB) Visad 54812 gånger
2.jpg
2.jpg (145.44 KB) Visad 54839 gånger
3.jpg
3.jpg (146.8 KB) Visad 54843 gånger
resultat 161003.jpg
resultat 161003.jpg (134.22 KB) Visad 54862 gånger
5.jpg
5.jpg (120.5 KB) Visad 54845 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 okt 2016, 21:37

Träning imorgon torsdag 2016-10-06 INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 okt 2016, 19:23

istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg
1.jpg (143.7 KB) Visad 54560 gånger
2.jpg
2.jpg (135.55 KB) Visad 54555 gånger
3.jpg
3.jpg (123.66 KB) Visad 54545 gånger
4.jpg
4.jpg (196.62 KB) Visad 54562 gånger

Nu återstår bara finalrundan av NSR,sen blir det fyra rundor med bilar med frontmotor :w00t:
därefter blir det LMP.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 19:43

då var " finalen " körd med NSR
1.jpg
1.jpg (198.26 KB) Visad 54391 gånger
2.jpg
2.jpg (143.01 KB) Visad 54363 gånger
3.jpg
3.jpg (188.03 KB) Visad 54365 gånger
4.jpg
4.jpg (124.39 KB) Visad 54365 gånger
5.jpg
5.jpg (175.67 KB) Visad 54327 gånger
6.jpg
6.jpg (150.98 KB) Visad 54361 gånger
slutresultat NSR.jpg
slutresultat NSR.jpg (138.62 KB) Visad 54348 gånger

på måndag kör vi bilar med frontmotor :-\ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 19 okt 2016, 23:06

ska naturligtvis passa på att gratulera Daniel till segern :klappa: :checkeredflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 okt 2016, 14:27

Träning idag 20:de INSTÄLLD
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav snugged 24 okt 2016, 00:47

nallecolin skrev:istället för bilder på oss "gubbar" kan vi ha en bild på " lilla Sigge" :thumb:
1.jpg

/Björn


sigge rockar! men inte en enda bilbanebil att tugga på? inte undra på att han ser lite ledsen ut. :beer:
Användarvisningsbild
snugged
Testförare
 
Inlägg: 2660
Blev medlem: 09 jul 2007, 00:14
Ort: Málaga

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav largasso 25 okt 2016, 01:59

Sigge for President ! ! !


:thumb: :thumb: :thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2016, 23:12

då har vi kommit igång med våra frontmotorer
1.jpg
1.jpg (199.65 KB) Visad 53966 gånger
2.jpg
2.jpg (152.4 KB) Visad 53902 gånger
3.jpg
3.jpg (156.96 KB) Visad 53973 gånger
4.jpg
4.jpg (145.04 KB) Visad 53987 gånger
5.jpg
5.jpg (176.22 KB) Visad 53994 gånger
6.jpg
6.jpg (181.02 KB) Visad 54008 gånger
7.jpg
7.jpg (154.47 KB) Visad 53961 gånger
8.jpg
8.jpg (134.91 KB) Visad 53966 gånger
9.jpg
9.jpg (163.53 KB) Visad 53953 gånger
10.jpg
10.jpg (140.44 KB) Visad 53918 gånger

hoppas på minst lika mycket folk nästa gång :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 nov 2016, 12:49

så var omgång två avgjord. Kan det bli mycket jämnare? :thumb:
1.jpg
1.jpg (141.74 KB) Visad 53715 gånger
2.jpg
2.jpg (130.31 KB) Visad 53693 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst