HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 nov 2019, 00:51

bilder och resultat kommer förhoppnings vis på söndag :sceptic: :beer:
nu åker vi till Tyskland :klappa: :checkeredflag: :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 nov 2019, 23:10

så har vi avverkat runda 3 och 4 med Avant slot. På tisdag blir det Sideways grupp 5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.17 KB) Visad 20669 gånger
2.jpg
2.jpg (245.8 KB) Visad 20664 gånger
3.jpg
3.jpg (173.41 KB) Visad 20663 gånger
4.jpg
4.jpg (223.52 KB) Visad 20667 gånger
5.jpg
5.jpg (188.33 KB) Visad 20667 gånger
6.jpg
6.jpg (206.68 KB) Visad 20666 gånger
7.jpg
7.jpg (163.95 KB) Visad 20652 gånger
8.jpg
8.jpg (159.6 KB) Visad 20647 gånger
9.jpg
9.jpg (234.95 KB) Visad 20654 gånger
10.jpg
10.jpg (176.02 KB) Visad 20646 gånger
11.jpg
11.jpg (190.18 KB) Visad 20652 gånger
12.jpg
12.jpg (141.3 KB) Visad 20651 gånger
13.jpg
13.jpg (145.66 KB) Visad 20655 gånger
14.jpg
14.jpg (187.2 KB) Visad 20658 gånger
15.jpg
15.jpg (192.64 KB) Visad 20651 gånger
16.jpg
16.jpg (159.79 KB) Visad 20645 gånger
17.jpg
17.jpg (139.75 KB) Visad 20647 gånger
18.jpg
18.jpg (152.34 KB) Visad 20648 gånger

ses på tisdag med Sideways Gr.5
Grattis Indianen för en delseger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 24 nov 2019, 23:44

då har vi startat sista rundan innan juluppehållet med Sideways Gr.5
1.jpg
1.jpg (240.48 KB) Visad 20462 gånger
2.jpg
2.jpg (241.8 KB) Visad 20459 gånger
3.jpg
3.jpg (181.09 KB) Visad 20454 gånger
4.jpg
4.jpg (156.63 KB) Visad 20452 gånger
5.jpg
5.jpg (171.76 KB) Visad 20454 gånger
6.jpg
6.jpg (191.79 KB) Visad 20456 gånger
7.jpg
7.jpg (197.08 KB) Visad 20458 gånger
8.jpg
8.jpg (219.46 KB) Visad 20455 gånger
9.jpg
9.jpg (186.67 KB) Visad 20451 gånger
10.jpg
10.jpg (183.73 KB) Visad 20456 gånger
11.jpg
11.jpg (198.47 KB) Visad 20459 gånger
12.jpg
12.jpg (168.32 KB) Visad 20453 gånger

ses på tisdag igen????? :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 nov 2019, 14:37

två rundor körda med sideways
1.jpg
1.jpg (177.02 KB) Visad 20296 gånger
2.jpg
2.jpg (239.66 KB) Visad 20321 gånger
3.jpg
3.jpg (264.81 KB) Visad 20324 gånger
4.jpg
4.jpg (160.55 KB) Visad 20314 gånger
5.jpg
5.jpg (189.31 KB) Visad 20324 gånger
6.jpg
6.jpg (180.25 KB) Visad 20319 gånger
7.jpg
7.jpg (138.39 KB) Visad 20320 gånger
8.jpg
8.jpg (162.42 KB) Visad 20318 gånger
9.jpg
9.jpg (223.42 KB) Visad 20321 gånger
10.jpg
10.jpg (179.94 KB) Visad 20316 gånger
11.jpg
11.jpg (164.97 KB) Visad 20316 gånger
12.jpg
12.jpg (194.65 KB) Visad 20322 gånger
13.jpg
13.jpg (203.38 KB) Visad 20316 gånger
14.JPG
14.JPG (162.23 KB) Visad 20321 gånger
15.jpg
15.jpg (137.23 KB) Visad 20317 gånger

snart jul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 dec 2019, 20:58

en runda kvar med Sideways sen håller vi jullov :-\ :beer:
1.jpg
1.jpg (268.03 KB) Visad 20172 gånger
2.jpg
2.jpg (205.28 KB) Visad 20172 gånger
3.jpg
3.jpg (163.18 KB) Visad 20171 gånger
4.jpg
4.jpg (169.33 KB) Visad 20171 gånger
5.jpg
5.jpg (127.59 KB) Visad 20170 gånger
6.jpg
6.jpg (201.74 KB) Visad 20176 gånger
7.jpg
7.jpg (112.94 KB) Visad 20149 gånger
8.jpg
8.jpg (123.71 KB) Visad 20164 gånger
9.jpg
9.jpg (214.19 KB) Visad 20169 gånger
10.jpg
10.jpg (213.82 KB) Visad 20136 gånger
11.jpg
11.jpg (109.28 KB) Visad 20169 gånger
12.jpg
12.jpg (142.42 KB) Visad 20172 gånger
13.jpg
13.jpg (214.25 KB) Visad 20170 gånger
14.jpg
14.jpg (141.45 KB) Visad 20161 gånger
15.jpg
15.jpg (135.39 KB) Visad 20167 gånger

en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? :-zzz
tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis.
vi ses på tisdag den 10 dec.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 dec 2019, 20:32

Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) :D men det räckte inte hela vägen till Indianen :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (211.56 KB) Visad 19704 gånger
2.jpg
2.jpg (224.13 KB) Visad 19673 gånger
3.jpg
3.jpg (151.45 KB) Visad 19702 gånger
4.jpg
4.jpg (159.56 KB) Visad 19700 gånger
5.jpg
5.jpg (171.4 KB) Visad 19697 gånger
6.jpg
6.jpg (200.02 KB) Visad 19703 gånger
7.jpg
7.jpg (214.04 KB) Visad 19702 gånger
8.jpg
8.jpg (186.1 KB) Visad 19659 gånger
9.jpg
9.jpg (177.08 KB) Visad 19698 gånger
10.jpg
10.jpg (165.29 KB) Visad 19671 gånger
11.jpg
11.jpg (153.01 KB) Visad 19700 gånger
12.jpg
12.jpg (134.44 KB) Visad 19701 gånger

nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen :beer:
får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG :Oops: :thumb:
Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det 8-o
Grattis "Indy" till ännu en delseger :klappa:
vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 dec 2019, 23:04

"TRÄNING" måndag 30/12 Jag är i lokalen från kl. halv sex (17:30)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst