Våren 2024 Lusseracerbanan

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 jan 2024, 11:50

nu är det tid igen för lite "konditionsträning" :thumb: "träning" måndagar, imorgon tisdag kör vi igång med NSR GT3, därefter Slot.it Classic, Formel NSR 86/89, Pioneer (mustang-camaro) och så avslutar vi med BRM mini :klappa:
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 25 jan 2024, 19:00

nu har vi dammat :drunk: av NSR GT3 så nu blir det åka av :beer: :w00t:
1.jpg
1.jpg (253.9 KB) Visad 14118 gånger
2.jpg
2.jpg (222.61 KB) Visad 14108 gånger
3.jpg
3.jpg (186.96 KB) Visad 14106 gånger
4.jpg
4.jpg (168.91 KB) Visad 14106 gånger
5.jpg
5.jpg (151.5 KB) Visad 14100 gånger
6.jpg
6.jpg (156.4 KB) Visad 14103 gånger
7.jpg
7.jpg (207.2 KB) Visad 14099 gånger
8.jpg
8.jpg (169.39 KB) Visad 14092 gånger
9.jpg
9.jpg (151.93 KB) Visad 14103 gånger
10.jpg
10.jpg (168.48 KB) Visad 14096 gånger
11.jpg
11.jpg (198.7 KB) Visad 14091 gånger
12.jpg
12.jpg (182.28 KB) Visad 14093 gånger
13.jpg
13.jpg (176.99 KB) Visad 14093 gånger

nu ska den "gröna mattan" dammsugas och små grejor plockas bort för att se om man kommer ifrån det "hala" ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 02 feb 2024, 16:14

det blev betydligt bättre grepp (tycker jag) :D får se om det håller sig till nästa vecka :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (214.3 KB) Visad 14009 gånger
2.jpg
2.jpg (228.1 KB) Visad 14005 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 14007 gånger
4.jpg
4.jpg (150.52 KB) Visad 14004 gånger
5.jpg
5.jpg (154.71 KB) Visad 14002 gånger
6.jpg
6.jpg (141.97 KB) Visad 13999 gånger
7.jpg
7.jpg (174 KB) Visad 13998 gånger
8.jpg
8.jpg (144.37 KB) Visad 13994 gånger
9.jpg
9.jpg (143.39 KB) Visad 13995 gånger
10.jpg
10.jpg (156.1 KB) Visad 13995 gånger
11.jpg
11.jpg (161.54 KB) Visad 13997 gånger
12.jpg
12.jpg (149.08 KB) Visad 13992 gånger
13.jpg
13.jpg (146.15 KB) Visad 13996 gånger
14.jpg
14.jpg (165.82 KB) Visad 13990 gånger
15.jpg
15.jpg (143.33 KB) Visad 13993 gånger

ses nästa vecka 8-o
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 08 feb 2024, 17:36

då var tredje rundan avverkad med NSR GT3 :thumb:
1.jpg
1.jpg (227.3 KB) Visad 13937 gånger
2.jpg
2.jpg (234.65 KB) Visad 13941 gånger
3.jpg
3.jpg (179.61 KB) Visad 13939 gånger
4.jpg
4.jpg (218.96 KB) Visad 13937 gånger
5.jpg
5.jpg (161.23 KB) Visad 13935 gånger
6.jpg
6.jpg (161.89 KB) Visad 13935 gånger
7.jpg
7.jpg (184.29 KB) Visad 13934 gånger
8.jpg
8.jpg (208.31 KB) Visad 13929 gånger
9.jpg
9.jpg (194.71 KB) Visad 13931 gånger
10.jpg
10.jpg (174.97 KB) Visad 13931 gånger
11.jpg
11.jpg (157.35 KB) Visad 13930 gånger
12.jpg
12.jpg (154.33 KB) Visad 13931 gånger
13.jpg
13.jpg (156.3 KB) Visad 13930 gånger
14.jpg
14.jpg (185.9 KB) Visad 13930 gånger
15.jpg
15.jpg (185.8 KB) Visad 13927 gånger
16.jpg
16.jpg (151.07 KB) Visad 13927 gånger
17.jpg
17.jpg (166.33 KB) Visad 13930 gånger
18.jpg
18.jpg (170.1 KB) Visad 13926 gånger

ska man lyckas köra ifatt några varv eller man är den ständige fyran :w00t:
ses på tisdag B-|
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 feb 2024, 12:58

då är vi klara med NSR GT3 för denna gång, och det är ungefär :-P samma slutresultat som det brukar :thumb:
1.jpg
1.jpg (206.59 KB) Visad 13703 gånger
2.jpg
2.jpg (218.85 KB) Visad 13705 gånger
3.jpg
3.jpg (175.59 KB) Visad 13705 gånger
4.jpg
4.jpg (158.26 KB) Visad 13703 gånger
5.jpg
5.jpg (158.24 KB) Visad 13704 gånger
6.jpg
6.jpg (194.78 KB) Visad 13701 gånger
7.jpg
7.jpg (157.22 KB) Visad 13701 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13704 gånger
9.jpg
9.jpg (194.03 KB) Visad 13705 gånger
10.jpg
10.jpg (170.07 KB) Visad 13706 gånger
11.jpg
11.jpg (148.32 KB) Visad 13703 gånger
12.jpg
12.jpg (176.21 KB) Visad 13705 gånger
13.jpg
13.jpg (177.46 KB) Visad 13705 gånger

då ses vi på tisdag igen eller???
först ska jag till Asmundtorp på lördag för att prova/testa bilen inför 12-timmars i mars :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 feb 2024, 17:26

nu får våra slot.it Classic bilar bekänna färg (gulf):thumb:
1.jpg
1.jpg (226.36 KB) Visad 13450 gånger
2.jpg
2.jpg (226.74 KB) Visad 13451 gånger
3.jpg
3.jpg (188.55 KB) Visad 13451 gånger
4.jpg
4.jpg (187.63 KB) Visad 13450 gånger
5.jpg
5.jpg (206.01 KB) Visad 13451 gånger
6.jpg
6.jpg (169.56 KB) Visad 13450 gånger
7.jpg
7.jpg (165.28 KB) Visad 13451 gånger
8.jpg
8.jpg (161.28 KB) Visad 13450 gånger
9.jpg
9.jpg (171.26 KB) Visad 13450 gånger
10.jpg
10.jpg (157.22 KB) Visad 13450 gånger
11.jpg
11.jpg (166.84 KB) Visad 13450 gånger

en avstickare till Eslöv på söndag för att köra BRM så ses vi på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 mar 2024, 15:23

två rundor körda med Classic bilarna :-|
1.jpg
1.jpg (230.8 KB) Visad 13215 gånger
2.jpg
2.jpg (190.34 KB) Visad 13214 gånger
3.jpg
3.jpg (172.62 KB) Visad 13214 gånger
4.jpg
4.jpg (169.62 KB) Visad 13214 gånger
5.jpg
5.jpg (153.26 KB) Visad 13214 gånger
6.jpg
6.jpg (159.66 KB) Visad 13214 gånger
7.jpg
7.jpg (161.19 KB) Visad 13215 gånger
8.jpg
8.jpg (163.84 KB) Visad 13214 gånger
9.jpg
9.jpg (171.1 KB) Visad 13214 gånger
10.jpg
10.jpg (183.64 KB) Visad 13214 gånger
11.jpg
11.jpg (190.51 KB) Visad 13214 gånger
12.jpg
12.jpg (176.92 KB) Visad 13214 gånger
13.jpg
13.jpg (166.11 KB) Visad 13214 gånger
14.jpg
14.jpg (166.28 KB) Visad 13214 gånger

Nu blir det 12-timmars i Asmundtorp imorgon lördag 2 mars, sen blir det Classic igen på tisdag :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 07 mar 2024, 17:18

så har vi tagit oss igenom tre rundor med classic bilarna :sceptic:
1.jpg
1.jpg (211.44 KB) Visad 13050 gånger
2.jpg
2.jpg (244.64 KB) Visad 13050 gånger
3.jpg
3.jpg (179 KB) Visad 13050 gånger
4.jpg
4.jpg (206.89 KB) Visad 13050 gånger
5.jpg
5.jpg (171.32 KB) Visad 13050 gånger
6.jpg
6.jpg (136.37 KB) Visad 13050 gånger
7.jpg
7.jpg (134.23 KB) Visad 13050 gånger
8.jpg
8.jpg (174.53 KB) Visad 13050 gånger
9.jpg
9.jpg (182.12 KB) Visad 13050 gånger
10.jpg
10.jpg (136.31 KB) Visad 13050 gånger
11.jpg
11.jpg (146.07 KB) Visad 13050 gånger
12.jpg
12.jpg (156.89 KB) Visad 13050 gånger
13.jpg
13.jpg (175.93 KB) Visad 13050 gånger
14.jpg
14.jpg (169.91 KB) Visad 13050 gånger

bättre lycka nästa vecka kanske :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 mar 2024, 16:13

nu är det färdig rullat med slot.it classic :Oops:
1.jpg
1.jpg (244.92 KB) Visad 12865 gånger
2.jpg
2.jpg (192.4 KB) Visad 12865 gånger
3.jpg
3.jpg (196.7 KB) Visad 12864 gånger
4.jpg
4.jpg (164.12 KB) Visad 12865 gånger
5.jpg
5.jpg (181.91 KB) Visad 12865 gånger
6.jpg
6.jpg (145.04 KB) Visad 12865 gånger
7.jpg
7.jpg (140.17 KB) Visad 12865 gånger
8.jpg
8.jpg (163.65 KB) Visad 12864 gånger
9.jpg
9.jpg (176.93 KB) Visad 12865 gånger

nästa vecka blir det körning med NSR formula 86/89 med svarta däck :thumb:
tackar för hjälpen med fotograferingen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 26 mar 2024, 15:22

nu har vi startat NSR Formula 86/89, går bra bilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (266.97 KB) Visad 12494 gånger
2.jpg
2.jpg (226.77 KB) Visad 12494 gånger
3.jpg
3.jpg (159.54 KB) Visad 12494 gånger
4.jpg
4.jpg (173.34 KB) Visad 12494 gånger
5.jpg
5.jpg (184.3 KB) Visad 12494 gånger
6.jpg
6.jpg (186.76 KB) Visad 12494 gånger
7.jpg
7.jpg (163.16 KB) Visad 12494 gånger
8.jpg
8.jpg (198.36 KB) Visad 12494 gånger
9.jpg
9.jpg (159.1 KB) Visad 12494 gånger
10.jpg
10.jpg (157.66 KB) Visad 12494 gånger
11.jpg
11.jpg (190.37 KB) Visad 12494 gånger
12.jpg
12.jpg (183.47 KB) Visad 12494 gånger

dom går för snabbt för att hinna "fota" :D
ses ikväll :)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 apr 2024, 22:21

försöker lägga in några bilder igen, får vi se om där är någon som vill ta tag i det :suspect: :-zzz
1.jpg
1.jpg (249.76 KB) Visad 12234 gånger
2.jpg
2.jpg (209.82 KB) Visad 12234 gånger
3.jpg
3.jpg (204.44 KB) Visad 12234 gånger
4.jpg
4.jpg (183.81 KB) Visad 12234 gånger
5.jpg
5.jpg (204.87 KB) Visad 12234 gånger
6.jpg
6.jpg (186.23 KB) Visad 12234 gånger
7.jpg
7.jpg (186.8 KB) Visad 12234 gånger
8.jpg
8.jpg (190.35 KB) Visad 12234 gånger
9.jpg
9.jpg (177.65 KB) Visad 12234 gånger

hoppas det händer något (nå gott) :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 10 apr 2024, 17:56

några bilder från förra veckan( se om det händer något)
1.jpg
1.jpg (259.87 KB) Visad 12057 gånger
2.jpg
2.jpg (256.93 KB) Visad 12057 gånger
3.jpg
3.jpg (211.52 KB) Visad 12057 gånger
4.jpg
4.jpg (161.07 KB) Visad 12057 gånger
5.jpg
5.jpg (200.51 KB) Visad 12057 gånger
6.jpg
6.jpg (187.56 KB) Visad 12057 gånger
7.jpg
7.jpg (202.11 KB) Visad 12057 gånger
8.jpg
8.jpg (172.42 KB) Visad 12057 gånger
9.jpg
9.jpg (183.32 KB) Visad 12057 gånger
10.jpg
10.jpg (182.31 KB) Visad 12057 gånger
11.jpg
11.jpg (167.07 KB) Visad 12057 gånger

veckans bilder kommer senare :thumb: (kanske)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 19 apr 2024, 14:38

sista rundan med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (255.3 KB) Visad 11820 gånger
2.jpg
2.jpg (265.04 KB) Visad 11820 gånger
3.jpg
3.jpg (170.67 KB) Visad 11820 gånger
4.jpg
4.jpg (212.69 KB) Visad 11820 gånger
5.jpg
5.jpg (207.24 KB) Visad 11820 gånger
6.jpg
6.jpg (182.18 KB) Visad 11820 gånger
7.jpg
7.jpg (216.59 KB) Visad 11820 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 11820 gånger
9.jpg
9.jpg (183.39 KB) Visad 11820 gånger
10.jpg
10.jpg (179.8 KB) Visad 11820 gånger

återstår och se vad som händer :sceptic: :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 24 apr 2024, 11:36

Nästa vecka den 30/4 gör vi uppehåll för Valborg
ses igen 7 maj :thumb: (träning måndag 29/4)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 12 jun 2024, 14:18

Hej, vi försöker på facebook istället för här verkar inte till att hända något :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster