Våren 2024 Lusseracerbanan

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 jan 2024, 11:50

nu är det tid igen för lite "konditionsträning" :thumb: "träning" måndagar, imorgon tisdag kör vi igång med NSR GT3, därefter Slot.it Classic, Formel NSR 86/89, Pioneer (mustang-camaro) och så avslutar vi med BRM mini :klappa:
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 25 jan 2024, 19:00

nu har vi dammat :drunk: av NSR GT3 så nu blir det åka av :beer: :w00t:
1.jpg
1.jpg (253.9 KB) Visad 14110 gånger
2.jpg
2.jpg (222.61 KB) Visad 14100 gånger
3.jpg
3.jpg (186.96 KB) Visad 14098 gånger
4.jpg
4.jpg (168.91 KB) Visad 14098 gånger
5.jpg
5.jpg (151.5 KB) Visad 14092 gånger
6.jpg
6.jpg (156.4 KB) Visad 14095 gånger
7.jpg
7.jpg (207.2 KB) Visad 14091 gånger
8.jpg
8.jpg (169.39 KB) Visad 14084 gånger
9.jpg
9.jpg (151.93 KB) Visad 14095 gånger
10.jpg
10.jpg (168.48 KB) Visad 14088 gånger
11.jpg
11.jpg (198.7 KB) Visad 14083 gånger
12.jpg
12.jpg (182.28 KB) Visad 14085 gånger
13.jpg
13.jpg (176.99 KB) Visad 14085 gånger

nu ska den "gröna mattan" dammsugas och små grejor plockas bort för att se om man kommer ifrån det "hala" ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 02 feb 2024, 16:14

det blev betydligt bättre grepp (tycker jag) :D får se om det håller sig till nästa vecka :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (214.3 KB) Visad 14001 gånger
2.jpg
2.jpg (228.1 KB) Visad 13997 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 13999 gånger
4.jpg
4.jpg (150.52 KB) Visad 13996 gånger
5.jpg
5.jpg (154.71 KB) Visad 13994 gånger
6.jpg
6.jpg (141.97 KB) Visad 13991 gånger
7.jpg
7.jpg (174 KB) Visad 13990 gånger
8.jpg
8.jpg (144.37 KB) Visad 13986 gånger
9.jpg
9.jpg (143.39 KB) Visad 13987 gånger
10.jpg
10.jpg (156.1 KB) Visad 13987 gånger
11.jpg
11.jpg (161.54 KB) Visad 13989 gånger
12.jpg
12.jpg (149.08 KB) Visad 13984 gånger
13.jpg
13.jpg (146.15 KB) Visad 13988 gånger
14.jpg
14.jpg (165.82 KB) Visad 13982 gånger
15.jpg
15.jpg (143.33 KB) Visad 13985 gånger

ses nästa vecka 8-o
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 08 feb 2024, 17:36

då var tredje rundan avverkad med NSR GT3 :thumb:
1.jpg
1.jpg (227.3 KB) Visad 13929 gånger
2.jpg
2.jpg (234.65 KB) Visad 13933 gånger
3.jpg
3.jpg (179.61 KB) Visad 13931 gånger
4.jpg
4.jpg (218.96 KB) Visad 13929 gånger
5.jpg
5.jpg (161.23 KB) Visad 13927 gånger
6.jpg
6.jpg (161.89 KB) Visad 13927 gånger
7.jpg
7.jpg (184.29 KB) Visad 13926 gånger
8.jpg
8.jpg (208.31 KB) Visad 13921 gånger
9.jpg
9.jpg (194.71 KB) Visad 13923 gånger
10.jpg
10.jpg (174.97 KB) Visad 13923 gånger
11.jpg
11.jpg (157.35 KB) Visad 13922 gånger
12.jpg
12.jpg (154.33 KB) Visad 13923 gånger
13.jpg
13.jpg (156.3 KB) Visad 13922 gånger
14.jpg
14.jpg (185.9 KB) Visad 13922 gånger
15.jpg
15.jpg (185.8 KB) Visad 13919 gånger
16.jpg
16.jpg (151.07 KB) Visad 13919 gånger
17.jpg
17.jpg (166.33 KB) Visad 13922 gånger
18.jpg
18.jpg (170.1 KB) Visad 13918 gånger

ska man lyckas köra ifatt några varv eller man är den ständige fyran :w00t:
ses på tisdag B-|
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 feb 2024, 12:58

då är vi klara med NSR GT3 för denna gång, och det är ungefär :-P samma slutresultat som det brukar :thumb:
1.jpg
1.jpg (206.59 KB) Visad 13695 gånger
2.jpg
2.jpg (218.85 KB) Visad 13697 gånger
3.jpg
3.jpg (175.59 KB) Visad 13697 gånger
4.jpg
4.jpg (158.26 KB) Visad 13695 gånger
5.jpg
5.jpg (158.24 KB) Visad 13696 gånger
6.jpg
6.jpg (194.78 KB) Visad 13693 gånger
7.jpg
7.jpg (157.22 KB) Visad 13693 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13696 gånger
9.jpg
9.jpg (194.03 KB) Visad 13697 gånger
10.jpg
10.jpg (170.07 KB) Visad 13698 gånger
11.jpg
11.jpg (148.32 KB) Visad 13695 gånger
12.jpg
12.jpg (176.21 KB) Visad 13697 gånger
13.jpg
13.jpg (177.46 KB) Visad 13697 gånger

då ses vi på tisdag igen eller???
först ska jag till Asmundtorp på lördag för att prova/testa bilen inför 12-timmars i mars :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 feb 2024, 17:26

nu får våra slot.it Classic bilar bekänna färg (gulf):thumb:
1.jpg
1.jpg (226.36 KB) Visad 13442 gånger
2.jpg
2.jpg (226.74 KB) Visad 13443 gånger
3.jpg
3.jpg (188.55 KB) Visad 13443 gånger
4.jpg
4.jpg (187.63 KB) Visad 13442 gånger
5.jpg
5.jpg (206.01 KB) Visad 13443 gånger
6.jpg
6.jpg (169.56 KB) Visad 13442 gånger
7.jpg
7.jpg (165.28 KB) Visad 13443 gånger
8.jpg
8.jpg (161.28 KB) Visad 13442 gånger
9.jpg
9.jpg (171.26 KB) Visad 13442 gånger
10.jpg
10.jpg (157.22 KB) Visad 13442 gånger
11.jpg
11.jpg (166.84 KB) Visad 13442 gånger

en avstickare till Eslöv på söndag för att köra BRM så ses vi på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 mar 2024, 15:23

två rundor körda med Classic bilarna :-|
1.jpg
1.jpg (230.8 KB) Visad 13207 gånger
2.jpg
2.jpg (190.34 KB) Visad 13206 gånger
3.jpg
3.jpg (172.62 KB) Visad 13206 gånger
4.jpg
4.jpg (169.62 KB) Visad 13206 gånger
5.jpg
5.jpg (153.26 KB) Visad 13206 gånger
6.jpg
6.jpg (159.66 KB) Visad 13206 gånger
7.jpg
7.jpg (161.19 KB) Visad 13207 gånger
8.jpg
8.jpg (163.84 KB) Visad 13206 gånger
9.jpg
9.jpg (171.1 KB) Visad 13206 gånger
10.jpg
10.jpg (183.64 KB) Visad 13206 gånger
11.jpg
11.jpg (190.51 KB) Visad 13206 gånger
12.jpg
12.jpg (176.92 KB) Visad 13206 gånger
13.jpg
13.jpg (166.11 KB) Visad 13206 gånger
14.jpg
14.jpg (166.28 KB) Visad 13206 gånger

Nu blir det 12-timmars i Asmundtorp imorgon lördag 2 mars, sen blir det Classic igen på tisdag :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 07 mar 2024, 17:18

så har vi tagit oss igenom tre rundor med classic bilarna :sceptic:
1.jpg
1.jpg (211.44 KB) Visad 13042 gånger
2.jpg
2.jpg (244.64 KB) Visad 13042 gånger
3.jpg
3.jpg (179 KB) Visad 13042 gånger
4.jpg
4.jpg (206.89 KB) Visad 13042 gånger
5.jpg
5.jpg (171.32 KB) Visad 13042 gånger
6.jpg
6.jpg (136.37 KB) Visad 13042 gånger
7.jpg
7.jpg (134.23 KB) Visad 13042 gånger
8.jpg
8.jpg (174.53 KB) Visad 13042 gånger
9.jpg
9.jpg (182.12 KB) Visad 13042 gånger
10.jpg
10.jpg (136.31 KB) Visad 13042 gånger
11.jpg
11.jpg (146.07 KB) Visad 13042 gånger
12.jpg
12.jpg (156.89 KB) Visad 13042 gånger
13.jpg
13.jpg (175.93 KB) Visad 13042 gånger
14.jpg
14.jpg (169.91 KB) Visad 13042 gånger

bättre lycka nästa vecka kanske :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 mar 2024, 16:13

nu är det färdig rullat med slot.it classic :Oops:
1.jpg
1.jpg (244.92 KB) Visad 12857 gånger
2.jpg
2.jpg (192.4 KB) Visad 12857 gånger
3.jpg
3.jpg (196.7 KB) Visad 12856 gånger
4.jpg
4.jpg (164.12 KB) Visad 12857 gånger
5.jpg
5.jpg (181.91 KB) Visad 12857 gånger
6.jpg
6.jpg (145.04 KB) Visad 12857 gånger
7.jpg
7.jpg (140.17 KB) Visad 12857 gånger
8.jpg
8.jpg (163.65 KB) Visad 12856 gånger
9.jpg
9.jpg (176.93 KB) Visad 12857 gånger

nästa vecka blir det körning med NSR formula 86/89 med svarta däck :thumb:
tackar för hjälpen med fotograferingen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 26 mar 2024, 15:22

nu har vi startat NSR Formula 86/89, går bra bilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (266.97 KB) Visad 12486 gånger
2.jpg
2.jpg (226.77 KB) Visad 12486 gånger
3.jpg
3.jpg (159.54 KB) Visad 12486 gånger
4.jpg
4.jpg (173.34 KB) Visad 12486 gånger
5.jpg
5.jpg (184.3 KB) Visad 12486 gånger
6.jpg
6.jpg (186.76 KB) Visad 12486 gånger
7.jpg
7.jpg (163.16 KB) Visad 12486 gånger
8.jpg
8.jpg (198.36 KB) Visad 12486 gånger
9.jpg
9.jpg (159.1 KB) Visad 12486 gånger
10.jpg
10.jpg (157.66 KB) Visad 12486 gånger
11.jpg
11.jpg (190.37 KB) Visad 12486 gånger
12.jpg
12.jpg (183.47 KB) Visad 12486 gånger

dom går för snabbt för att hinna "fota" :D
ses ikväll :)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 apr 2024, 22:21

försöker lägga in några bilder igen, får vi se om där är någon som vill ta tag i det :suspect: :-zzz
1.jpg
1.jpg (249.76 KB) Visad 12226 gånger
2.jpg
2.jpg (209.82 KB) Visad 12226 gånger
3.jpg
3.jpg (204.44 KB) Visad 12226 gånger
4.jpg
4.jpg (183.81 KB) Visad 12226 gånger
5.jpg
5.jpg (204.87 KB) Visad 12226 gånger
6.jpg
6.jpg (186.23 KB) Visad 12226 gånger
7.jpg
7.jpg (186.8 KB) Visad 12226 gånger
8.jpg
8.jpg (190.35 KB) Visad 12226 gånger
9.jpg
9.jpg (177.65 KB) Visad 12226 gånger

hoppas det händer något (nå gott) :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 10 apr 2024, 17:56

några bilder från förra veckan( se om det händer något)
1.jpg
1.jpg (259.87 KB) Visad 12049 gånger
2.jpg
2.jpg (256.93 KB) Visad 12049 gånger
3.jpg
3.jpg (211.52 KB) Visad 12049 gånger
4.jpg
4.jpg (161.07 KB) Visad 12049 gånger
5.jpg
5.jpg (200.51 KB) Visad 12049 gånger
6.jpg
6.jpg (187.56 KB) Visad 12049 gånger
7.jpg
7.jpg (202.11 KB) Visad 12049 gånger
8.jpg
8.jpg (172.42 KB) Visad 12049 gånger
9.jpg
9.jpg (183.32 KB) Visad 12049 gånger
10.jpg
10.jpg (182.31 KB) Visad 12049 gånger
11.jpg
11.jpg (167.07 KB) Visad 12049 gånger

veckans bilder kommer senare :thumb: (kanske)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 19 apr 2024, 14:38

sista rundan med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (255.3 KB) Visad 11812 gånger
2.jpg
2.jpg (265.04 KB) Visad 11812 gånger
3.jpg
3.jpg (170.67 KB) Visad 11812 gånger
4.jpg
4.jpg (212.69 KB) Visad 11812 gånger
5.jpg
5.jpg (207.24 KB) Visad 11812 gånger
6.jpg
6.jpg (182.18 KB) Visad 11812 gånger
7.jpg
7.jpg (216.59 KB) Visad 11812 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 11812 gånger
9.jpg
9.jpg (183.39 KB) Visad 11812 gånger
10.jpg
10.jpg (179.8 KB) Visad 11812 gånger

återstår och se vad som händer :sceptic: :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 24 apr 2024, 11:36

Nästa vecka den 30/4 gör vi uppehåll för Valborg
ses igen 7 maj :thumb: (träning måndag 29/4)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 12 jun 2024, 14:18

Hej, vi försöker på facebook istället för här verkar inte till att hända något :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron