VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 jun 2019, 20:53

så har vi kört sista rundan för denna säsong :-\ :w00t:
1.jpg
1.jpg (221.19 KB) Visad 6721 gånger
2.jpg
2.jpg (174.43 KB) Visad 6663 gånger
3.jpg
3.jpg (168.26 KB) Visad 6715 gånger
4.jpg
4.jpg (167.95 KB) Visad 6724 gånger
5.jpg
5.jpg (167.59 KB) Visad 6716 gånger
6.jpg
6.jpg (170.26 KB) Visad 6718 gånger
7.jpg
7.jpg (192.22 KB) Visad 6692 gånger
8.jpg
8.jpg (186.02 KB) Visad 6681 gånger
9.jpg
9.jpg (186.74 KB) Visad 6685 gånger
10.jpg
10.jpg (177.16 KB) Visad 6707 gånger
11.jpg
11.jpg (180.38 KB) Visad 6710 gånger
12.jpg
12.jpg (154.99 KB) Visad 6720 gånger
13.jpg
13.jpg (184.75 KB) Visad 6714 gånger
14.jpg
14.jpg (150.05 KB) Visad 6684 gånger

jag vill tacka alla inblandade för ännu en trevlig säsong :klappa: :checkeredflag:
Grattis Oskar till ännu en delseger :beer:
Passar på att önska Oskar och Daniel lycka till på VM i Tjeckien :D
är där någon som vill "träna" så får ni höra av er, så kan vi nog ordna någon tid B-|
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Morbidelli 03 okt 2019, 15:46

Kul att se min favoritbil alla kategorier i topp, min Toyota 88 #37 Taka-Q är dock snäppet snyggare ;)
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst