Ronnie P var vass på innern han vann de flesta heaten!
HBG tar täten i tävlingen med 21 pinnar, lika många som förra året. Så hur går de på imorgon? Vi från Klippan tackar för en kul kväll med go racing o gott snack!!
Grattis Klippan till seger och Oskar till individuella segern , jämt skägg där i toppen . Det var rolitt! Har alltid varit SKEPTISK till digital bilbana , men det var ju fränt. Lite problem med mörkerseende för min del, blandade ihop bilarna efter krascher (ja det blev ju någon). Går INTE så bra att köra om man följer en annan bil med blicken I vilket fall, kul tillställning. Fortsättning följer.
Då var det snart dags för fjärde upplagan av Hbg/ Klippan tävlingen. Vilket lag är vassast 2019??!
Vi kör hos Björn tisdagen den 8 jan, och det är de vanliga tiderna som gäller. Sen fortsätter vi hos mig på torsdagen den 10 jan. Körning från 17.00 och start ca 18.30-19.00.
Bilar står jag och Björn med. Vad det blir för några?? Ja, det får ni se...
Startavgift 100 kr.
Anmälan. Senast den 28 dec till mig eller Björn. Går fint att skriva här i tråden också.
så var det dags igen återstår att se om vi kan behålla pokalen ett år till start i Hbg på tisdag sen fortsätter vi i Klippan på torsdag. från kl.17 är ni välkomna fyra bilar är redo för er. /Björn
Sicken härlig gemenskap och tävlingsanda. Jag gläds åt att läsa om dessa eskapader! Men varför låter ni en Ängelholmare vinna! Jo han förtjänar det. Träning, målmedvetenhet och glädje, må följa Er alla. Jag måste ta mig tid under 2020 att besöka klippan digital!. Bra jobbat.