HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 nov 2017, 01:25

här kommer bilder från omgång två
1.jpg
1.jpg (241.55 KB) Visad 37045 gånger
2.jpg
2.jpg (209.79 KB) Visad 37017 gånger
3.jpg
3.jpg (164.96 KB) Visad 37056 gånger
4.jpg
4.jpg (170.88 KB) Visad 37031 gånger
5.jpg
5.jpg (154.24 KB) Visad 37036 gånger
6.jpg
6.jpg (133.58 KB) Visad 37021 gånger
7.jpg
7.jpg (197.81 KB) Visad 37045 gånger
8.jpg
8.jpg (136.91 KB) Visad 37025 gånger
9.jpg
9.jpg (172.63 KB) Visad 37040 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 nov 2017, 01:29

10.jpg
10.jpg (174.12 KB) Visad 36991 gånger
11.jpg
11.jpg (183.5 KB) Visad 36970 gånger
12.jpg
12.jpg (180.55 KB) Visad 37025 gånger
13.jpg
13.jpg (222.86 KB) Visad 37032 gånger
14.jpg
14.jpg (205.46 KB) Visad 37008 gånger
15.jpg
15.jpg (174.34 KB) Visad 37032 gånger
16.jpg
16.jpg (176.38 KB) Visad 37028 gånger
17.jpg
17.jpg (156.23 KB) Visad 37014 gånger
18.jpg
18.jpg (125.79 KB) Visad 37025 gånger

nu får det räcka för ikväll :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 dec 2017, 21:03

här är några bilder och resultat från omgång tre med "trucksen"
1.jpg
1.jpg (257.75 KB) Visad 36891 gånger
2.jpg
2.jpg (223.81 KB) Visad 36879 gånger
3.jpg
3.jpg (190.46 KB) Visad 36864 gånger
4.jpg
4.jpg (202.17 KB) Visad 36895 gånger
5.jpg
5.jpg (181.26 KB) Visad 36845 gånger
6.jpg
6.jpg (172.03 KB) Visad 36893 gånger
7.jpg
7.jpg (186.11 KB) Visad 36897 gånger
8.jpg
8.jpg (185 KB) Visad 36853 gånger
9.jpg
9.jpg (182.35 KB) Visad 36901 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 dec 2017, 21:06

10.jpg
10.jpg (202.54 KB) Visad 36867 gånger
11.jpg
11.jpg (202.54 KB) Visad 36866 gånger
12.jpg
12.jpg (184.72 KB) Visad 36842 gånger
13.jpg
13.jpg (184.38 KB) Visad 36885 gånger
14.jpg
14.jpg (156.37 KB) Visad 36855 gånger
15.jpg
15.jpg (130.02 KB) Visad 36867 gånger

en runda kvar sen har vi lite jullov :drunk: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 11 dec 2017, 21:41

så är det dags för sista rundan med lastbilar, finns det någon som kan plocka in varven på Daniel eller ska vi behöva se oss besegrade ännu en gång? :thumb: :beer: till våren är det tänkt att vi kör BTCC, Trans am, Formel 1, GT1, och vi avslutar med can am(slot.it classic öppen) i nämnd ordning. mer info kommer senare :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav OEL 12 dec 2017, 14:45

finns det någon som kan plocka in varven på Daniel eller ska vi behöva se oss besegrade ännu en gång?


Det fixar du lätt Björn, bara att slå till med en 220 runda :D :D :D :beer:

/Oskar
Om de är hänsynslösa är jag likadan
OEL
Kurvvakt
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 24 jul 2014, 10:58

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 dec 2017, 17:23

Jo jag är ju född optimist men det är nog lite för många varv
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav indidragracer 13 dec 2017, 15:25

Resized_20171110_184106(2).png
Resized_20171110_184106(2).png (1.95 MB) Visad 36675 gånger
Då parkeras Jagertrucken undan, LÅNGT borta. Nya tag efter nyår. Tack föra denna säsongen, kul.
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 dec 2017, 21:22

då var det färdig kört för denna säsong :thumb: Tackar alla inblandade :beer:
1.jpg
1.jpg (249.29 KB) Visad 36613 gånger
2.jpg
2.jpg (176.25 KB) Visad 36623 gånger
3.jpg
3.jpg (215.02 KB) Visad 36615 gånger
4.jpg
4.jpg (193.39 KB) Visad 36607 gånger
5.jpg
5.jpg (210.4 KB) Visad 36633 gånger
6.jpg
6.jpg (176.27 KB) Visad 36610 gånger
7.jpg
7.jpg (174.7 KB) Visad 36588 gånger
8.jpg
8.jpg (180.52 KB) Visad 36619 gånger
9.jpg
9.jpg (193.31 KB) Visad 36619 gånger
10.jpg
10.jpg (175.19 KB) Visad 36566 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 dec 2017, 21:30

11.jpg
11.jpg (187.99 KB) Visad 36579 gånger
12.jpg
12.jpg (168.1 KB) Visad 36607 gånger
13.jpg
13.jpg (205.48 KB) Visad 36584 gånger
14.jpg
14.jpg (190.65 KB) Visad 36587 gånger
15.jpg
15.jpg (156.95 KB) Visad 36576 gånger
16.jpg
16.jpg (179.24 KB) Visad 36593 gånger
17.jpg
17.jpg (141.79 KB) Visad 36579 gånger
18.jpg
18.jpg (178.93 KB) Visad 36598 gånger
19.jpg
19.jpg (143.61 KB) Visad 36604 gånger
20.jpg
20.jpg (139.02 KB) Visad 36600 gånger

tackar alla för en rolig höst :klappa: :checkeredflag: även om den slutar lite tidigt :beer:
Grattis Daniel som "truckmästare"
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 14 dec 2017, 09:48

Tackar, de där gick ju fint :w00t:

Tack själv Björn för hösten, o tack alla inblandade för goa bataljer på banan o gott snack!!

Vi ses nästa år :thumb:
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster