Snälla, kan jag få slippa se sådant som jag inte är välkommen till igen?
Ajö
Sailor
Nico skrev:...känner likadant över "gissa bilen"-tråden.
SlotRacer skrev:Nico skrev:...känner likadant över "gissa bilen"-tråden.
Det tror jag inte att du behöver känna, till den tråden är du säkert välkommen.
Nico skrev:SlotRacer skrev:Nico skrev:...känner likadant över "gissa bilen"-tråden.
Det tror jag inte att du behöver känna, till den tråden är du säkert välkommen.
Inte riktigt det d handlar om, men det är redan avhandlat elsewere...
SlotRacer skrev:Det som stör mig med "Tjockhult Racing Society" avdelningen är att den skapar en känsla av att det finns avdelningar jag inte är välkommen till och påminns om det varje gång jag är inne på mitt favoritforum där jag annars kan läsa och bidra.
jomol22 skrev:TRS egen avdelning har ju funnits länge om jag förstår det rätt. Varför syns den nu?
Nico skrev:Ni får säkert en svar i sinom tid, men admin har uppdaterat lite och fixat. Ni slipper det nog....
jomol22 skrev:Föresten, varför inte skaffa ett helt eget forum? Det är klämmigt att ha.
SlotRacer skrev:Nu fattade jag inte vad du menade med "redan avhandlat elsewere".
SlotRacer skrev:Det som stör mig med "Tjockhult Racing Society" avdelningen är att den skapar en känsla av att det finns avdelningar jag inte är välkommen till och påminns om det varje gång jag är inne på mitt favoritforum där jag annars kan läsa och bidra.
Sailor skrev:Alltså: Frågan är varför dök det upp nu och kommer det att döljas igen?
Nico skrev:Sailor skrev:Alltså: Frågan är varför dök det upp nu och kommer det att döljas igen?
För att det ska synas att det finns klubbar i Sverige.
Nico skrev:Skulle vi tillåta hela bilbanesverige att grotta runt i våra regeldiskussioner skulle vi inte få ett skit gjort som du säkert förstår.
Sailor skrev:Jag missunnar er verkligen inte ett eget forum
Nico skrev:För att det ska synas att det finns klubbar i Sverige. Någon gång under kvällen kommer orden; Det här forumet är stängt för allmänheten., att ändras till "Forumet är öppet för klubbens medlemmar" så förstår nog alla intresserade att det är en sektion som är till för den aktuella klubbens medlemmar, någonting man tar del av som medlem.
Jag vill inte att det ska försvinnna. När jag var ny här på forumet började jag att leta efter klubbar i Stockholm. Nu behöver man inte ens leta. Optimalt skulle vara om FROG's och övriga klubbar i Sverige också fanns listade så som vi gör nu.
Nico skrev:Skulle vi tillåta hela bilbanesverige att grotta runt i våra regeldiskussioner skulle vi inte få ett skit gjort som du säkert förstår. Men vi är glada för att vi kan vara med på ett hörn i ett färdigt forum och bortsett från att det just nu syns att något är uppdaterat i våran forumdel så hoppas vi att vi kan fortsätta att "co-exist" på detta forum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster