Svenska Scalextricklubben till Bryssel 24 h Scalextrictävlin

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Svenska Scalextricklubben till Bryssel 24 h Scalextrictävlin

Inläggav Habos 18 jun 2008, 18:44

Det är hög tid att anmäla sig till 24 timmarstävlingen hos Bryssels Scalextricklubb 15-16 Nov
Jag och Axel är väldigt sugna på att köra, men vi behöver 3 (eller åtminstone 2) st till som är intresserad av att plåga sig själv under ett antal timmar under dessa 24 timmar. Hör av er omgående. Mer info på Bryssels Scalextricklubbs hemsida.
Det verkar vara si och så med både vår mail och telefon sen vi fick digitaltv, men skicka gärna ett PM på denna sida, så hör jag av mig.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Re: Svenska Scalextricklubben till Bryssel 24 h Scalextrictävlin

Inläggav Habos 03 jan 2009, 13:35

Här är visst ytterligare en tråd jag inte skrivit färdigt i, men jag gör det nu i efterhand.
Efter semestern nån gång så tänkte jag anmäla ett lag från Svenska Scalextricklubben till 24 h-tävlingen, men på deras hemsida var startlistan redan fulltecknad, så jag bestämde mig för att anmäla ett lag till 2009 års 24-timmarstävling istället.
Ni kan läsa massor och se mängder med bilder från tävlingen på Bryssels Scalexclubs hemsida.
Danmark som kört tävlingen i flera år nu, kom på 17:e plats såg jag, och jag vet att de sydeuropeiska lagen är otroligt bra att få sina bilar att fungera extra bra, så det blir en tuff uppgift som väntar oss 2009.
Kolla i fortsättningen in tråden om 2009 års 24 h tävling i Bryssel, så kan ni läsa om våra förberedelser.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster