pryzze skrev:Tyvärr så hade Race TG otur med bilen. Den föll i golvet och något hände.
Jag vet att man inte ska säga eller tänka så... Men det var fan lite skamset att komma med i finalen pga Thomas mekaniska haveri. Hade Thomas lopp fortlöpt som vanligt hade han haft finalplatsen. Men det är sånt som händer, och själv körde jag så hela drivlinan lossnade vilket i sin tur kostade mig massa varv. Detta var ju innan Thomas incident så jag trodde att det var över där.
Men sen tragglade jag mig igenom finalen och fråga f_n inte mig hur jag kom trea??? Förmodligen var det för att jag var den enda med egenhändigt lackad bil och således kunde köra lite fortare. Sen var Thomas så vänlig att han på Lördagen gav mig ett par 80516 Ninco däck som jag genast skodde min Megane med och lajnade upp.
Anders som vann sa en rolig sak;
"Du kom ju fan från graven och körde upp dig till tredje"TRS reppade Sthlm med en fin tredjeplats, det är jag jätteglad för eftersom jag var mycket ödmjuk inför dagens övningar!
Det var lärorikt att stå o mata på Ninco bana en hel dag. Banan har sina för- och nackdelar. Inget man behöver prata om här. Men man fick sig en del överraskningar i början. Något jag tar med mig hem från denna helg (förutom bilen jag fick) är att det var ett ypperligt tillfälle att lära sig köra med slot.it handtaget. Speciellt hur bromsverkan osv funkade eftersom det hjälpte en aning. Tack till TG för tips
Stort Grattis till Anders och Tomas som nöp 1:a resp. 2:a plats!!! Jag och Tomas hade en riktigt fin 4-5 varv lång fight där vi aldrig var mer än 20-30cm ifrån varandra. A'luv'datshit!!!
(I love that shit) Tack för den Tomas

Tack Kim för ett kanonarrangemang Tack till Per på Minicars som kickar in och håller hobbyn i finrummet!
Kom ihåg nu Kimmen, det finns klubbar på samtliga orter som står redo att hjälpa till i framtiden, säg till i tid bara så mobiliserar vi alla trupper!!
Good Fight n Good Night!