Hösten 2023 LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 dec 2023, 12:42

två rundor körda :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.78 KB) Visad 2946 gånger
2.jpg
2.jpg (221.93 KB) Visad 2946 gånger
3.jpg
3.jpg (196.03 KB) Visad 2946 gånger
4.jpg
4.jpg (174.94 KB) Visad 2946 gånger
5.jpg
5.jpg (210.62 KB) Visad 2947 gånger
6.jpg
6.jpg (201.55 KB) Visad 2946 gånger
7.jpg
7.jpg (175.03 KB) Visad 2942 gånger
8.jpg
8.jpg (169.94 KB) Visad 2943 gånger
9.jpg
9.jpg (166.92 KB) Visad 2941 gånger
10.jpg
10.jpg (158.65 KB) Visad 2940 gånger
ont om foto denna gång, hinner inte med att både köra och fota 8-o
nästa vecka kör vi tredje och sista rundan, så vi får lite jullov. :redyellow:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 dec 2023, 16:48

ändringar i planeringen :thumb: tre rundor körda
1.jpg
1.jpg (245.38 KB) Visad 2878 gånger
2.jpg
2.jpg (233.37 KB) Visad 2877 gånger
3.jpg
3.jpg (159.92 KB) Visad 2879 gånger
4.jpg
4.jpg (170.04 KB) Visad 2878 gånger
5.jpg
5.jpg (171.12 KB) Visad 2876 gånger
6.jpg
6.jpg (184.82 KB) Visad 2876 gånger
7.jpg
7.jpg (160.82 KB) Visad 2877 gånger
8.jpg
8.jpg (215.13 KB) Visad 2880 gånger
9.jpg
9.jpg (196.55 KB) Visad 2882 gånger
10.jpg
10.jpg (138.47 KB) Visad 2880 gånger
11.jpg
11.jpg (166.95 KB) Visad 2881 gånger
12.jpg
12.jpg (143.38 KB) Visad 2882 gånger
13.jpg
13.jpg (160.18 KB) Visad 2884 gånger
14.jpg
14.jpg (166.13 KB) Visad 2882 gånger

ni får hålla er till tåls en månad för då kan vi utse en vinnare :D
God hjul, gott slut och gott nytt :banana: :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 jan 2024, 14:59

Innan vi kör fjärde och sista rundan med Sideways Gr.5 så åker jag, Daniel och Oskar till Tjeckien för att Köra en lagtävling :thumb: När det gäller NSR GT kan vi prova att köra med Slot.it däck eller NSR däck (supergrip alt. ultragrip) ej RTR däck. Förhoppnings vis så ses vi på tisdag :-zzz
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav NB 11 jan 2024, 22:13

Lycka till!
Uppdatera gärna :thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav nallecolin 15 jan 2024, 13:04

Tjeckien = se egen artikel :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2023 LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 jan 2024, 23:36

då var vi klara med "höstsäsongen" fast det är januari månad :thumb: %-p
1.jpg
1.jpg (182.48 KB) Visad 2548 gånger
2.jpg
2.jpg (243.9 KB) Visad 2547 gånger
3.jpg
3.jpg (160.68 KB) Visad 2547 gånger
4.jpg
4.jpg (161.21 KB) Visad 2547 gånger
5.jpg
5.jpg (146.85 KB) Visad 2547 gånger
6.jpg
6.jpg (170.07 KB) Visad 2546 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 2545 gånger
8.jpg
8.jpg (149.5 KB) Visad 2545 gånger
9.jpg
9.jpg (145.59 KB) Visad 2545 gånger
10.jpg
10.jpg (143.53 KB) Visad 2544 gånger

PS Daniel körde Ford Capri DS
ses nästa vecka när vårsäsongen börjar ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron