Hej bilbanevänner. nästa tisdag (28:de augusti) är det dags. vi startar med Sideways därefter blir det Scalextric classic (inga amerikanare) sen får vi se om det blir Nascar eller hur vi ska göra. Nu på torsdag 23:dje i åttonde är jag i lokalen från halv sju (18:30) nya som gamla kamrater är välkomna /Björn
så var vi äntligen klara för en ny säsong med uppvärmning och träning, vilket ju syns väldigt tydligt på dom första bilderna 10 glada förare innan start och jag tror dom flesta var lika glada efteråt också
det blev lite för många varv att köra in men vi tar nya tag. redan imorgon med våra scalextric classic. då hoppas jag också få lite mer action i bilderna, nu har det körts så lugnt och försiktigt.
1.jpg (251.28 KB) Visad 56398 gånger
2.jpg (195.83 KB) Visad 56393 gånger
3.jpg (165.63 KB) Visad 56410 gånger
4.jpg (168.95 KB) Visad 56429 gånger
5.jpg (167.34 KB) Visad 56355 gånger
6.jpg (146.43 KB) Visad 56417 gånger
7.jpg (137.82 KB) Visad 56399 gånger
8.jpg (127.24 KB) Visad 56386 gånger
9.jpg (158.89 KB) Visad 56425 gånger
10.jpg (140.86 KB) Visad 56401 gånger
11.jpg (171.41 KB) Visad 56389 gånger
12.jpg (165.2 KB) Visad 56385 gånger
13.jpg (163.92 KB) Visad 56407 gånger
14.jpg (154.54 KB) Visad 56387 gånger
15.jpg (138.74 KB) Visad 56387 gånger
imorgon då jäklar!!!!! tycker jag är lite tjatig ibland men vi får väl gratulera Oskar ännu en gång /Björn
ska man kunna göra något åt Indianen så är det nog tillfälle och göra det nästa runda TRÄNING IMORGON 4/10 INSTÄLLD MEN VILL NÅGON LÅNA NYCKLARNA GÅR DET BRA annars ses vi nästa vecka