Hej bilbanevänner. nästa tisdag (28:de augusti) är det dags. vi startar med Sideways därefter blir det Scalextric classic (inga amerikanare) sen får vi se om det blir Nascar eller hur vi ska göra. Nu på torsdag 23:dje i åttonde är jag i lokalen från halv sju (18:30) nya som gamla kamrater är välkomna /Björn
så var vi äntligen klara för en ny säsong med uppvärmning och träning, vilket ju syns väldigt tydligt på dom första bilderna 10 glada förare innan start och jag tror dom flesta var lika glada efteråt också
det blev lite för många varv att köra in men vi tar nya tag. redan imorgon med våra scalextric classic. då hoppas jag också få lite mer action i bilderna, nu har det körts så lugnt och försiktigt.
1.jpg (251.28 KB) Visad 56410 gånger
2.jpg (195.83 KB) Visad 56405 gånger
3.jpg (165.63 KB) Visad 56422 gånger
4.jpg (168.95 KB) Visad 56441 gånger
5.jpg (167.34 KB) Visad 56367 gånger
6.jpg (146.43 KB) Visad 56429 gånger
7.jpg (137.82 KB) Visad 56411 gånger
8.jpg (127.24 KB) Visad 56398 gånger
9.jpg (158.89 KB) Visad 56437 gånger
10.jpg (140.86 KB) Visad 56413 gånger
11.jpg (171.41 KB) Visad 56401 gånger
12.jpg (165.2 KB) Visad 56397 gånger
13.jpg (163.92 KB) Visad 56419 gånger
14.jpg (154.54 KB) Visad 56399 gånger
15.jpg (138.74 KB) Visad 56399 gånger
imorgon då jäklar!!!!! tycker jag är lite tjatig ibland men vi får väl gratulera Oskar ännu en gång /Björn
ska man kunna göra något åt Indianen så är det nog tillfälle och göra det nästa runda TRÄNING IMORGON 4/10 INSTÄLLD MEN VILL NÅGON LÅNA NYCKLARNA GÅR DET BRA annars ses vi nästa vecka