VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 maj 2017, 11:40

Vi har det alltid trevligt :D ser att du är härifrån sundets pärla, vi kör på måndagar och på torsdagar har vi "träning" :w00t: Dagens träning är inställd på grund av sjukdom :down:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 15 maj 2017, 13:57

ikväll kör vi sista rundan med FLY-bilarna :thumb:
Alfa 147.jpg
Alfa 147.jpg (129.19 KB) Visad 45487 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 maj 2017, 23:50

BÄTTRE NU ÄN SENARE :D så har vi kört färdigt med våra FLY-bilar
1.jpg
1.jpg (210.18 KB) Visad 45372 gånger
2.jpg
2.jpg (183.67 KB) Visad 45397 gånger
3.jpg
3.jpg (147.17 KB) Visad 45391 gånger
4.jpg
4.jpg (156.35 KB) Visad 45406 gånger
5.jpg
5.jpg (190.19 KB) Visad 45403 gånger
6.jpg
6.jpg (157.54 KB) Visad 45395 gånger
7.jpg
7.jpg (150.31 KB) Visad 45375 gånger


Grattis Oskar till segern :beer:
Imorgon blir det Sideways Gr5 :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 25 maj 2017, 16:57

Nu är vi igång med Sideways Gr5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (219.42 KB) Visad 45304 gånger
2.jpg
2.jpg (185.64 KB) Visad 45318 gånger
3.jpg
3.jpg (146.73 KB) Visad 45278 gånger
4.jpg
4.jpg (147.99 KB) Visad 45289 gånger
5.jpg
5.jpg (178.01 KB) Visad 45309 gånger
6.jpg
6.jpg (147.08 KB) Visad 45293 gånger
7.jpg
7.jpg (138.24 KB) Visad 45276 gånger
8.jpg
8.jpg (158.99 KB) Visad 45271 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 25 maj 2017, 17:01

9.jpg
9.jpg (166.52 KB) Visad 45258 gånger
10.jpg
10.jpg (170.29 KB) Visad 45271 gånger
11.jpg
11.jpg (146.36 KB) Visad 45259 gånger
12.jpg
12.jpg (153.87 KB) Visad 45252 gånger
13.jpg
13.jpg (155.46 KB) Visad 45261 gånger
14.jpg
14.jpg (160.84 KB) Visad 45269 gånger
15.jpg
15.jpg (145.89 KB) Visad 45269 gånger

Hoppas på minst lika många förare på måndag ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 31 maj 2017, 19:10

nu har vi hunnit avverka andra rundan med Sideways Gr.5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (144.72 KB) Visad 45062 gånger
2.jpg
2.jpg (180.57 KB) Visad 45118 gånger
3.jpg
3.jpg (208.74 KB) Visad 45114 gånger
4.jpg
4.jpg (145.49 KB) Visad 45096 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 45105 gånger
6.jpg
6.jpg (144.26 KB) Visad 45104 gånger
7.jpg
7.jpg (201.25 KB) Visad 45108 gånger
8.jpg
8.jpg (148.09 KB) Visad 45114 gånger
9.jpg
9.jpg (152.15 KB) Visad 45133 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 31 maj 2017, 19:14

10.jpg
10.jpg (147.49 KB) Visad 45089 gånger
11.jpg
11.jpg (151.25 KB) Visad 45047 gånger
12.jpg
12.jpg (138.32 KB) Visad 45098 gånger
13.jpg
13.jpg (132.09 KB) Visad 45100 gånger
14.jpg
14.jpg (171.05 KB) Visad 45087 gånger
15.jpg
15.jpg (182.46 KB) Visad 45088 gånger
16.jpg
16.jpg (138.63 KB) Visad 45074 gånger
17.jpg
17.jpg (129.54 KB) Visad 45080 gånger

nu ska det köras om det :-P :rolleyes:
ses på måndag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2017, 14:58

då var tredje rundan avklarad med Grupp 5 bilarna :rolleyes: TRÄNING TORSDAG 8/6 INSTÄLLD.
1.jpg
1.jpg (172.01 KB) Visad 44913 gånger
2.jpg
2.jpg (222.55 KB) Visad 44974 gånger
3.jpg
3.jpg (154.27 KB) Visad 44945 gånger
4.jpg
4.jpg (137.01 KB) Visad 44953 gånger
5.jpg
5.jpg (157.28 KB) Visad 44954 gånger
6.jpg
6.jpg (156.05 KB) Visad 44967 gånger
7.jpg
7.jpg (149.1 KB) Visad 44974 gånger
8.jpg
8.jpg (155.48 KB) Visad 44941 gånger
9.jpg
9.jpg (144.51 KB) Visad 44898 gånger

Träning torsdag 8/6 INSTÄLLD pga körning utomsocknes (Klippan) :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 18 jun 2017, 10:35

Nu har vi avverkat vårsäsongen så nu väntar vi bara på att det ska bli augusti månad. :-P :beer: Nu ska vi först ha sommarlov sen kör vi igång troligtvis tisdagen 29:de augusti med Grupp C. mer info kommer senare :-zzz
1.jpg
1.jpg (206.72 KB) Visad 44617 gånger
2.jpg
2.jpg (164.79 KB) Visad 44635 gånger
3.jpg
3.jpg (159.78 KB) Visad 44630 gånger
4.jpg
4.jpg (153.26 KB) Visad 44655 gånger
5.jpg
5.jpg (154.51 KB) Visad 44662 gånger
6.jpg
6.jpg (149.32 KB) Visad 44669 gånger
7.jpg
7.jpg (137.27 KB) Visad 44657 gånger
8.jpg
8.jpg (176.88 KB) Visad 44672 gånger
9.jpg
9.jpg (155.64 KB) Visad 44643 gånger
10.jpg
10.jpg (137.9 KB) Visad 44640 gånger

Jag tackar för visat intresse denna säsong :D
Grattis Oskar till ännu en seger :checkeredflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 22 jun 2017, 18:11

Det är Du som ska ha ett stort tack för säsongen Björn. Och en eloge för det arbetet/tiden du lägger ner.

Ska bli kul att komma igång till hösten igen men vi får väl hålla litta sommar först. :beer:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 23 jun 2017, 18:37

Vi som bara "kollar in" resultat och bilder tackar också Björn och övriga för underhållande tävlingar.
Det är alltid lika intressant att läsa resultat efter race!

Vad är det som gör att man, oavsett biltyp, presterar resultat! Hur kan man förbättra sig till nästa säsong?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Nico 25 jun 2017, 08:55

Lasp skrev:Vad är det som gör att man, oavsett biltyp, presterar resultat! Hur kan man förbättra sig till nästa säsong?


Utöver detaljer så som limma bakdäck, se till att inget skaver, rätt vikt, rätt höjd framaxel/pickip... håll dig i spår och sladda inget.
Always try to out-perform the car you are racing!
Användarvisningsbild
Nico
Messerschmitt
 
Inlägg: 11275
Blev medlem: 26 apr 2004, 10:58
Ort: Stockholm
Klubb: TRS

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 26 jun 2017, 10:58

Ja det var trevligt med en "comeback" efter lite uppehåll. Rolig körning med roliga bilar.
Inför hösten så är förberedelserna i full gång här ute i Hagadalington Raceways verkstad. Kan man få en hint om vilka övriga klasser som kommer att köras? Jag har ju ganska mycket fritid nu och måste sysselsätta mig, och bilpreparering är perfekt syssla för mig just nu.
Med vänlig hälsning Indianen
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster