HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2016, 19:26

så har vi avverkat tre omgångar med våra frontmotorer. :thumb: Ska Daniel lyckas hålla undan för Oskar?
1.jpg
1.jpg (199.59 KB) Visad 39534 gånger
2.jpg
2.jpg (172.42 KB) Visad 39522 gånger
3.jpg
3.jpg (112.76 KB) Visad 39512 gånger
4.jpg
4.jpg (116.79 KB) Visad 39518 gånger
5.jpg
5.jpg (128.93 KB) Visad 39521 gånger
6.jpg
6.jpg (133.48 KB) Visad 39512 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2016, 00:16

så har vi kört färdigt våra fyra omgångar med bilar med frontmotorer. Nästa fyra rundor blir det LMP :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (209.05 KB) Visad 39389 gånger
2.jpg
2.jpg (163.18 KB) Visad 39388 gånger
3.jpg
3.jpg (170.41 KB) Visad 39351 gånger
4.jpg
4.jpg (146.37 KB) Visad 39389 gånger
5.jpg
5.jpg (191.62 KB) Visad 39397 gånger
6.jpg
6.jpg (168.28 KB) Visad 39392 gånger
7.jpg
7.jpg (142.05 KB) Visad 39393 gånger
8.jpg
8.jpg (136.48 KB) Visad 39387 gånger

Sedan blir det LMP som sagt
Passar på att Gratulera Daniel till ännu en seger :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 nov 2016, 00:21

då var det dags för LMP i morgon måndag. får se om man kan vara med och störa Daniel och Oskar ;-) :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 nov 2016, 20:41

då är vi igång med våra LMP bilar :thumb: lite annorlunda och köra jämfört med Fly's bilar med frontmotor. :sceptic:
1.jpg
INNAN TÄVLINGSSTART
1.jpg (171.39 KB) Visad 39209 gånger
2.jpg
2.jpg (204.31 KB) Visad 39225 gånger
3.jpg
3.jpg (159.35 KB) Visad 39210 gånger
4.jpg
4.jpg (159.23 KB) Visad 39215 gånger
5.jpg
5.jpg (140.57 KB) Visad 39211 gånger
6.jpg
6.jpg (140.15 KB) Visad 39198 gånger
7.jpg
7.jpg (154.14 KB) Visad 39207 gånger
8.jpg
8.jpg (149.47 KB) Visad 39203 gånger
9.jpg
9.jpg (161.29 KB) Visad 39201 gånger
10.jpg
10.jpg (141.16 KB) Visad 39209 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2016, 19:38

I Daniels frånvaro så tog Oskar hand om taktpinnen och vi andra gjorde så gott vi kunde :-P :klappa:
1.jpg
1.jpg (215.93 KB) Visad 39054 gånger
2.jpg
2.jpg (153.86 KB) Visad 39053 gånger
3.jpg
3.jpg (115.1 KB) Visad 39011 gånger

två omgångar till orkar vi väl med innan vi får lite semester vid jul och nyår :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav Lasp 30 nov 2016, 23:25

Glädjande att se Oskar i topp igen. Efter en liten dipp. Med min favoritmodell och mitt gamla handtag!
Lycka till allesammans
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav OEL 03 dec 2016, 13:44

Glädjande att se Oskar i topp igen. Efter en liten dipp. Med min favoritmodell och mitt gamla handtag!
Lycka till allesammans


Tackar tackar, det känns dock inte som en "riktig" seger när Daniel inte är med :-P
Ungefär som att bli Formel 1-mästare när Alonso sitter i en slö McLaren Honda :D
Jag kan meddela dig att ditt gamla handtag fortfarande levererar, om än med en ny "kassett" (troligtvis på grund av dålig förvaring under transport, så mitt eget fel).

/Oskar
Om de är hänsynslösa är jag likadan
OEL
Kurvvakt
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 24 jul 2014, 10:58

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 07 dec 2016, 20:09

tänk vad nya borstar/braids kan göra för kontakten :w00t: . nu har man kanske en liten chans och jaga ifatt Oskar :) han sitter väl hemma och filar på sin bil nu :-P :suspect:
1.jpg
1.jpg (216.02 KB) Visad 38781 gånger
2.jpg
2.jpg (160.42 KB) Visad 38750 gånger
3.jpg
3.jpg (166.64 KB) Visad 38703 gånger
4.jpg
4.jpg (147.22 KB) Visad 38761 gånger
5.jpg
5.jpg (163.14 KB) Visad 38781 gånger
6.jpg
6.jpg (174.8 KB) Visad 38747 gånger
7.jpg
7.jpg (153.71 KB) Visad 38756 gånger
8.jpg
8.jpg (149.62 KB) Visad 38750 gånger
9.jpg
9.jpg (124.39 KB) Visad 38756 gånger

en omgång kvar sen tar vi lite jul-ledigt :-zzz
kom ihåg att kramas i trafiken :hug:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav OEL 10 dec 2016, 23:46

tänk vad nya borstar/braids kan göra för kontakten :w00t: . nu har man kanske en liten chans och jaga ifatt Oskar :) han sitter väl hemma och filar på sin bil nu :-P :suspect:


Önskar att jag hade tid till det men icke :-P
Så är du lika snabb som förra veckan kommer det bli jobbigt på måndag, jag bävar redan inför avgörandet... :o :-? :drunk:

/Oskar
Om de är hänsynslösa är jag likadan
OEL
Kurvvakt
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 24 jul 2014, 10:58

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 dec 2016, 21:06

då var sista rundan körd med LMP bilarna. det var problem med kontakten :Oops: igen, men det är bara att komma igen :up:
1.jpg
1.jpg (236.13 KB) Visad 38481 gånger
2.jpg
2.jpg (143.95 KB) Visad 38445 gånger
3.jpg
3.jpg (187.45 KB) Visad 38486 gånger
4.jpg
4.jpg (148.62 KB) Visad 38472 gånger
slutresultat LMP.jpg
slutresultat LMP.jpg (127.3 KB) Visad 38474 gånger
nu får vi en välbehövlig vila :-\ innan det är dags till våren.
det skall ju köras race emellan hbg/klippan förare den 16 och 19 januari.
Vi startar med 4-hjulsdrivna med fri trimning. hoppas vi ses den 23 januari med fyra friska hjul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2016 På LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 dec 2016, 21:24

Grattis Oskar till segern :klappa:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster