Ja, då kör vi igång med Svenska Scalextricklubbens forum

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Ja, då kör vi igång med Svenska Scalextricklubbens forum

Inläggav Habos 20 dec 2004, 02:19

Välkomna till Svenska Scalextricklubbens eget forum här på Bilbaneforumet.
Här kan alla Svenska Scalextricklubbens medlemmar vara med och diskutera olika ärenden och komma med förslag om hur vi skall göra.
Jag har dock inten nu i början, koll på alla Svenska Scalextricklubbens medlemmars användarnamn här på Bilbaneforumet. Så ni av Svenska Scalextricklubbens medlemmar som inte kommit med i vår användargrupp här på Bilbaneforumet, maila mig ert användarnamn till habos@telia.com så skriver jag in er.
Och ni som skaffar användarnamn här på Bilbaneforumet:skriv in var ni kommer ifrån.
Och vågar ni, så presentera er gärna här och skriv lite om vad ni har för inriktning på ert Scalextricande.

Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Re: Ja, då kör vi igång med Svenska Scalextricklubbens forum

Inläggav Habos 09 feb 2009, 19:38

Ja, det var nu ett tag sen denna tråd startades, och nu är det väl dags att komma med en kommentar till.
Svenska Scalextricklubben använder numer inte denna sida som forum, utan mer som en informationssida, där ni läser om vad som är på gång och vad som har hänt inom Scalextricintresset i Sverige.
Vill ni ha hand om en tråd eller skriva Scalextricinformation på denna sida, eller har några andra Scalextricfunderingar så når ni mig säkrast via PM, så svarar jag så fort jag hinner.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster