det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken
1.jpg (186.72 KB) Visad 49670 gånger
2.jpg (164.12 KB) Visad 49649 gånger
3.jpg (184.54 KB) Visad 49665 gånger
4.jpg (163.18 KB) Visad 49631 gånger
5.jpg (161.47 KB) Visad 49663 gånger
6.jpg (158.71 KB) Visad 49686 gånger
bara en kurvvakt jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också Grattis Oskar till ännu en seger /Björn
Bättre sent än aldrig bilder och resultat från omgång tre och fyra imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting prisutdelning får vi ta till hösten
1.jpg (198.83 KB) Visad 48910 gånger
2.jpg (134.28 KB) Visad 48881 gånger
3.jpg (185.76 KB) Visad 48936 gånger
4.jpg (184.89 KB) Visad 48918 gånger
5.jpg (182.43 KB) Visad 48949 gånger
6.jpg (143.1 KB) Visad 48916 gånger
7.jpg (169.45 KB) Visad 48852 gånger
8.jpg (156.54 KB) Visad 48916 gånger
9.jpg (196.72 KB) Visad 48884 gånger
10.jpg (184.66 KB) Visad 48944 gånger
11.jpg (189.71 KB) Visad 48903 gånger
12.jpg (165.62 KB) Visad 48903 gånger
13.jpg (195.69 KB) Visad 48934 gånger
14.jpg (189.73 KB) Visad 48945 gånger
15.jpg (165.44 KB) Visad 48938 gånger
16.jpg (158.7 KB) Visad 48958 gånger
17.jpg (154.77 KB) Visad 48901 gånger
18.jpg (146.22 KB) Visad 48881 gånger
det börjar låta tjatigt men GRATTIS Oskar till ännu en seger /Björn
Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör! En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga! Nu vill man bara veta vems bil är vems
den som väntar på något gott några bilder från avslutningen i våras
1.jpg (177.2 KB) Visad 48036 gånger
2.jpg (160.36 KB) Visad 48000 gånger
3.jpg (159.55 KB) Visad 48018 gånger
4.jpg (175.05 KB) Visad 48019 gånger
5.jpg (153.93 KB) Visad 48024 gånger
6.jpg (166.88 KB) Visad 48006 gånger
7.jpg (169.28 KB) Visad 48006 gånger
8.jpg (142.34 KB) Visad 47972 gånger
9.jpg (192.18 KB) Visad 48033 gånger
vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på. Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare /Björn
Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång
HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.
Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! Vilken klass inleder vi med?