Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36178 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36177 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36167 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36165 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36146 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36138 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36123 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36119 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36115 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36110 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36104 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36082 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36079 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32793 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32793 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32787 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32779 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32760 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32745 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32741 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32737 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32723 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32726 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32713 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32708 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32700 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32683 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn