Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2022, 18:59

så är vi igång med Scalextric BTCC. Rolig bil att köra när man får rätt på vikterna :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.42 KB) Visad 15561 gånger
2.jpg
2.jpg (244.7 KB) Visad 15610 gånger
3.jpg
3.jpg (170.95 KB) Visad 15614 gånger
4.jpg
4.jpg (162.42 KB) Visad 15525 gånger
5.jpg
5.jpg (170.35 KB) Visad 15619 gånger
6.jpg
6.jpg (187.85 KB) Visad 15616 gånger
7.jpg
7.jpg (204 KB) Visad 15612 gånger
8.jpg
8.jpg (179.91 KB) Visad 15612 gånger
9.jpg
9.jpg (170.72 KB) Visad 15606 gånger
10.jpg
10.jpg (164.71 KB) Visad 15609 gånger

Glad Påsk :-zzz ta det lugnt med äggen så ses vi på tisdag :w00t: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2022, 12:38

några bilder efter runda två med Scalextric BTCC. skyller på blixten för att det inte blir fler :beer:
1.jpg
1.jpg (244.88 KB) Visad 15540 gånger
2.jpg
2.jpg (242.12 KB) Visad 15536 gånger
3.jpg
3.jpg (167.52 KB) Visad 15542 gånger
4.jpg
4.jpg (153.24 KB) Visad 15540 gånger
5.jpg
5.jpg (172.35 KB) Visad 15541 gånger
6.jpg
6.jpg (166.52 KB) Visad 15546 gånger
7.jpg
7.jpg (191.43 KB) Visad 15537 gånger
8.jpg
8.jpg (152.05 KB) Visad 15541 gånger
9.jpg
9.jpg (146.4 KB) Visad 15538 gånger

sista omgången innan semestern provar vi NSR formula 86/89
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 apr 2022, 11:37

blev några bilar och killar att vila ögonen på :w00t: :drunk:
1.jpg
1.jpg (260.24 KB) Visad 15455 gånger
2.jpg
2.jpg (185.09 KB) Visad 15458 gånger
3.jpg
3.jpg (178.17 KB) Visad 15450 gånger
4.jpg
4.jpg (183.19 KB) Visad 15456 gånger
5.jpg
5.jpg (172.43 KB) Visad 15448 gånger
6.jpg
6.jpg (154.6 KB) Visad 15453 gånger

ses på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 maj 2022, 14:31

då var vi klara med Scalextric BTCC för denna gång :D
1.jpg
1.jpg (254.97 KB) Visad 15335 gånger
2.jpg
2.jpg (216.92 KB) Visad 15337 gånger
3.jpg
3.jpg (194.93 KB) Visad 15333 gånger
4.jpg
4.jpg (191.47 KB) Visad 15331 gånger
5.jpg
5.jpg (183.24 KB) Visad 15324 gånger
6.jpg
6.jpg (181.62 KB) Visad 15330 gånger
7.jpg
7.jpg (169.84 KB) Visad 15324 gånger
8.jpg
8.jpg (211.12 KB) Visad 15325 gånger
9.jpg
9.jpg (169.06 KB) Visad 15322 gånger
10.jpg
10.jpg (172.05 KB) Visad 15318 gånger
11.jpg
11.jpg (186.49 KB) Visad 15319 gånger
12.jpg
12.jpg (179.72 KB) Visad 15316 gånger
13.jpg
13.jpg (183.8 KB) Visad 15320 gånger
14.jpg
14.jpg (164.41 KB) Visad 15324 gånger
15.jpg
15.jpg (166.2 KB) Visad 15322 gånger
16.jpg
16.jpg (163.71 KB) Visad 15321 gånger

på tisdag blir det körning med NSR formula 86/89 :rolleyes:
grattis Oskar till en av dina få :w00t: :beer: segrar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 maj 2022, 23:29

så är vi igång med sista omgången innan semestern :( :-\ NSR formula 86/89
1.jpg
1.jpg (226.47 KB) Visad 15171 gånger
2.jpg
2.jpg (266.82 KB) Visad 15165 gånger
3.jpg
3.jpg (169.67 KB) Visad 15165 gånger
4.jpg
4.jpg (143.62 KB) Visad 15169 gånger
5.jpg
5.jpg (165.66 KB) Visad 15161 gånger

får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid :beer:
var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag :-?
ses på tisdag igen :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 maj 2022, 21:45

två rundor avklarade med formula 86/89. tyvärr :D blev vi bara sju denna gång därav lite bilder :suspect:
1.jpg
1.jpg (240.93 KB) Visad 14997 gånger
2.jpg
2.jpg (195.39 KB) Visad 14995 gånger
3.jpg
3.jpg (173.72 KB) Visad 14994 gånger
4.jpg
4.jpg (183.13 KB) Visad 14994 gånger
5.jpg
5.jpg (164.95 KB) Visad 14998 gånger
6.jpg
6.jpg (183.94 KB) Visad 14999 gånger
7.jpg
7.jpg (164.37 KB) Visad 14966 gånger
8.jpg
8.jpg (157.6 KB) Visad 14993 gånger
9.jpg
9.jpg (142.5 KB) Visad 14994 gånger

sen är det en fördel om man följer sin egen bil annars blir man kanske av med vingen :-P
nya chanser på tisdag.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2022, 16:26

3 av 4 körda med NSR Formula, tyvärr svårt att hinna med att både fota och kurvvakta när vi är "lite" folk B-|
1.jpg
1.jpg (225.41 KB) Visad 14816 gånger
2.jpg
2.jpg (179.61 KB) Visad 14820 gånger
3.jpg
3.jpg (174.66 KB) Visad 14823 gånger
4.jpg
4.jpg (171.69 KB) Visad 14819 gånger
5.jpg
5.jpg (178.33 KB) Visad 14821 gånger
6.jpg
6.jpg (175.05 KB) Visad 14825 gånger
7.jpg
7.jpg (162.33 KB) Visad 14822 gånger

det blir lite lämningar efter dessa däcken \m/
en runda till sen tror jag vi håller sommarstängt
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2022, 16:10

då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter :w00t: :-\
1.jpg
1.jpg (192.9 KB) Visad 14538 gånger
2.jpg
2.jpg (249.54 KB) Visad 14544 gånger
3.jpg
3.jpg (180.41 KB) Visad 14539 gånger
4.jpg
4.jpg (159.41 KB) Visad 14530 gånger
5.jpg
5.jpg (201.33 KB) Visad 14496 gånger
6.jpg
6.jpg (184.54 KB) Visad 14527 gånger
7.jpg
7.jpg (204.94 KB) Visad 14525 gånger
8.jpg
8.jpg (150.02 KB) Visad 14529 gånger
9.jpg
9.jpg (160.44 KB) Visad 14530 gånger
10.jpg
10.jpg (166.06 KB) Visad 14529 gånger
11.jpg
11.jpg (157.63 KB) Visad 14526 gånger

till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan \m/
får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt :thumb: ,ingen gömd och ingen glömd :banana:
kramas :hug: i trafiken så ses vi till hösten :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst