HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 nov 2019, 00:51

bilder och resultat kommer förhoppnings vis på söndag :sceptic: :beer:
nu åker vi till Tyskland :klappa: :checkeredflag: :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 nov 2019, 23:10

så har vi avverkat runda 3 och 4 med Avant slot. På tisdag blir det Sideways grupp 5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.17 KB) Visad 20676 gånger
2.jpg
2.jpg (245.8 KB) Visad 20671 gånger
3.jpg
3.jpg (173.41 KB) Visad 20670 gånger
4.jpg
4.jpg (223.52 KB) Visad 20674 gånger
5.jpg
5.jpg (188.33 KB) Visad 20674 gånger
6.jpg
6.jpg (206.68 KB) Visad 20673 gånger
7.jpg
7.jpg (163.95 KB) Visad 20659 gånger
8.jpg
8.jpg (159.6 KB) Visad 20654 gånger
9.jpg
9.jpg (234.95 KB) Visad 20661 gånger
10.jpg
10.jpg (176.02 KB) Visad 20653 gånger
11.jpg
11.jpg (190.18 KB) Visad 20659 gånger
12.jpg
12.jpg (141.3 KB) Visad 20658 gånger
13.jpg
13.jpg (145.66 KB) Visad 20662 gånger
14.jpg
14.jpg (187.2 KB) Visad 20665 gånger
15.jpg
15.jpg (192.64 KB) Visad 20658 gånger
16.jpg
16.jpg (159.79 KB) Visad 20652 gånger
17.jpg
17.jpg (139.75 KB) Visad 20654 gånger
18.jpg
18.jpg (152.34 KB) Visad 20655 gånger

ses på tisdag med Sideways Gr.5
Grattis Indianen för en delseger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 24 nov 2019, 23:44

då har vi startat sista rundan innan juluppehållet med Sideways Gr.5
1.jpg
1.jpg (240.48 KB) Visad 20469 gånger
2.jpg
2.jpg (241.8 KB) Visad 20466 gånger
3.jpg
3.jpg (181.09 KB) Visad 20461 gånger
4.jpg
4.jpg (156.63 KB) Visad 20459 gånger
5.jpg
5.jpg (171.76 KB) Visad 20461 gånger
6.jpg
6.jpg (191.79 KB) Visad 20463 gånger
7.jpg
7.jpg (197.08 KB) Visad 20465 gånger
8.jpg
8.jpg (219.46 KB) Visad 20462 gånger
9.jpg
9.jpg (186.67 KB) Visad 20458 gånger
10.jpg
10.jpg (183.73 KB) Visad 20463 gånger
11.jpg
11.jpg (198.47 KB) Visad 20466 gånger
12.jpg
12.jpg (168.32 KB) Visad 20460 gånger

ses på tisdag igen????? :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 nov 2019, 14:37

två rundor körda med sideways
1.jpg
1.jpg (177.02 KB) Visad 20303 gånger
2.jpg
2.jpg (239.66 KB) Visad 20328 gånger
3.jpg
3.jpg (264.81 KB) Visad 20331 gånger
4.jpg
4.jpg (160.55 KB) Visad 20321 gånger
5.jpg
5.jpg (189.31 KB) Visad 20331 gånger
6.jpg
6.jpg (180.25 KB) Visad 20326 gånger
7.jpg
7.jpg (138.39 KB) Visad 20327 gånger
8.jpg
8.jpg (162.42 KB) Visad 20325 gånger
9.jpg
9.jpg (223.42 KB) Visad 20328 gånger
10.jpg
10.jpg (179.94 KB) Visad 20323 gånger
11.jpg
11.jpg (164.97 KB) Visad 20323 gånger
12.jpg
12.jpg (194.65 KB) Visad 20329 gånger
13.jpg
13.jpg (203.38 KB) Visad 20323 gånger
14.JPG
14.JPG (162.23 KB) Visad 20328 gånger
15.jpg
15.jpg (137.23 KB) Visad 20324 gånger

snart jul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 dec 2019, 20:58

en runda kvar med Sideways sen håller vi jullov :-\ :beer:
1.jpg
1.jpg (268.03 KB) Visad 20179 gånger
2.jpg
2.jpg (205.28 KB) Visad 20179 gånger
3.jpg
3.jpg (163.18 KB) Visad 20178 gånger
4.jpg
4.jpg (169.33 KB) Visad 20178 gånger
5.jpg
5.jpg (127.59 KB) Visad 20177 gånger
6.jpg
6.jpg (201.74 KB) Visad 20183 gånger
7.jpg
7.jpg (112.94 KB) Visad 20156 gånger
8.jpg
8.jpg (123.71 KB) Visad 20171 gånger
9.jpg
9.jpg (214.19 KB) Visad 20176 gånger
10.jpg
10.jpg (213.82 KB) Visad 20143 gånger
11.jpg
11.jpg (109.28 KB) Visad 20176 gånger
12.jpg
12.jpg (142.42 KB) Visad 20179 gånger
13.jpg
13.jpg (214.25 KB) Visad 20177 gånger
14.jpg
14.jpg (141.45 KB) Visad 20168 gånger
15.jpg
15.jpg (135.39 KB) Visad 20174 gånger

en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? :-zzz
tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis.
vi ses på tisdag den 10 dec.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 dec 2019, 20:32

Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) :D men det räckte inte hela vägen till Indianen :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (211.56 KB) Visad 19711 gånger
2.jpg
2.jpg (224.13 KB) Visad 19680 gånger
3.jpg
3.jpg (151.45 KB) Visad 19709 gånger
4.jpg
4.jpg (159.56 KB) Visad 19707 gånger
5.jpg
5.jpg (171.4 KB) Visad 19704 gånger
6.jpg
6.jpg (200.02 KB) Visad 19710 gånger
7.jpg
7.jpg (214.04 KB) Visad 19709 gånger
8.jpg
8.jpg (186.1 KB) Visad 19666 gånger
9.jpg
9.jpg (177.08 KB) Visad 19705 gånger
10.jpg
10.jpg (165.29 KB) Visad 19678 gånger
11.jpg
11.jpg (153.01 KB) Visad 19707 gånger
12.jpg
12.jpg (134.44 KB) Visad 19708 gånger

nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen :beer:
får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG :Oops: :thumb:
Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det 8-o
Grattis "Indy" till ännu en delseger :klappa:
vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 dec 2019, 23:04

"TRÄNING" måndag 30/12 Jag är i lokalen från kl. halv sex (17:30)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst