Svenska Scalextricmästerskapet 2004 och Bilbanecupen 2004

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Inläggav Ghost 23 sep 2004, 14:26

Ghost skrev:Det var ju synd det, att det var den helgen, jag hade sett fram emot att långt om länge få ut mitt pris för danska 24-timmars förra året.
Men om någon Göteborgare åker dit kanske du kan ge det till denne? För vidarebefordran.

/Erik


Som sagt var, går det att ordna?

Och Thomas, detta är sista gången jag frågar - nästa steg är anmälan (bedrägligt beteende, egenmäktigt förfarande, avtalsbrott eller vad det kan tänkas hamna under).
Förslagsvis så lägger du grejerna på lämpligt bussgods snarast.

/Erik
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13

Inläggav Heureux 23 sep 2004, 20:45

Ghost skrev:Och Thomas, detta är sista gången jag frågar


Personliga diskutioner får ni gärna föra utanför forumet.

Forum regler skrev: * Personliga ärenden eller sådana som endast berör ett fåtal besökare ska inte tas upp i forumet.
Forumadministratör - Bilbaneforumet.se
[ Frågor om forumet ] [ Personlig hjälp ] [ Lär dig BBCode ]
The white zone is for loading and unloading only - if you have to load or unload go to the white zone.
Användarvisningsbild
Heureux
Administratör
Administratör
 
Inlägg: 592
Blev medlem: 01 dec 2003, 02:09
Ort: Stockholm

Inläggav Ghost 23 sep 2004, 22:47

Jo, det är jag fullt medveten om, men då det till viss del handlar om skötseln av "Svenska Scalextric Klubben", så finns det ett mer än personligt intresse i det hela.
Dvs hur klubben sköts, det är en fråga för alla inblandade.

MVH
Erik
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13

Inläggav Habos 07 nov 2004, 00:39

Vill bara kommentera föregående inlägg angående Eriks pris, så diskuterades saken på hemvägen från Danmark med teammedlemmarna som körde tävlingen. Saken diskuterades även med de Svenska Scalextricklubbsmedlemmar som var på nästkommande Scalextricträff förra året. Och eftersom Erik återigen tog upp saken nu i höst, så diskuterades det även på Scalextricträffen på Heron City. Ingen, och då menar jag ingen, av Svenska Scalextricklubbens medlemmar som varit med och diskuterat saken tycker att beslutet är felaktigt.

På kommentaren om hur Svenska Scalextricklubben sköts vill jag säga att jag jobbar stenhårt på att knyta fler sponsorer till Svenska Scalextricklubben. Hos Svenska Scalextricklubbens sponsoerer har Svenska Scalextricklubbens medlemmar tillgång till de lägsta priserna i Sverige på nya Scalextricgrejor.
2004 har Svenska Scalextricklubben haft 4 sponsorer ( Spectra Hobby, Slotcar 4 Fun, Lundins Leksaker och Svenska Scalextricklubben) och delar ut priser till ett värde av 4000 kr i Svenska Scalextricmästerskapet och Samlingsmästerskapet 2004.

2005 kommer fler sponsorer och prisborden för Svenska Scalextricmästerskapet, Samlingsmästerskapet och medlemsutlottningen kommer vara värt bilbanegrejor för 15000 kr tillsammans.

Bra eller dåligt skött? Ja, det får ni bedöma själva.


Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 07 nov 2004, 01:00

Inbjudan till 4:e och sista deltävlingen i Svenska Scalextricmästerskapet 2004 och Bilbanecupen 2004.

20 November 2004 i Knislinge Bygdegård i Skåne kör vi 4:e och sista deltävlingen i Svenska Scalextricmästerskapet 2004.
Svenska Scalextricmästerskapet 2004 är öppet för alla
Valfri orginal (Out of box) Scalextric Nascar bil kör vi med denna gång.
Har du ingen Scalextric Nascarbil, får du låna en.

Stort swapmeet, minst 300 st nya och begagnade bilbanebilar till salu
Jörgen Rudetoft har 10 % rabatt på alla sina grejor denna dag

Kom och gå som du vill under dagen. Ingen entre.

Lördag 20 Nov
09 Dörrarna öppnas
1130 Samlingsmästerskapet Startavgift 50 kr
13 Svenska Scalextricmästerskapet Startavgift 50 kr
16 Bilbanecupen Startavgift 20 kr
Prisutdelning för Svenska Scalextricmästerskapet 2004
?? Slut för dagen.

Välkomna

Mer upplysningar hämtar ni på habos@telia.com

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Ghost 07 nov 2004, 12:28

Det vore kul å se hemsidan uppdaterad, se hur de tidigare eventen i år har gått, vem som har fått vilka poäng å så.
Ah, de senaste poängen är inskrivna! :D
"Intressant" läsning.
:suspect:

Habos skrev:Vill bara kommentera föregående inlägg angående Eriks pris, så diskuterades saken på hemvägen från Danmark med teammedlemmarna som körde tävlingen. Saken diskuterades även med de Svenska Scalextricklubbsmedlemmar som var på nästkommande Scalextricträff förra året. Och eftersom Erik återigen tog upp saken nu i höst, så diskuterades det även på Scalextricträffen på Heron City. Ingen, och då menar jag ingen, av Svenska Scalextricklubbens medlemmar som varit med och diskuterat saken tycker att beslutet är felaktigt.


Intressant. Det måste ha varit upplyftande diskutioner, med bara din syn på saken. :D
Nä du Thomas, lite mer seriös behandling av det får man nog eftersträva.
Typ att följa sina egna avtal å så.

/ Erik
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 31 gäster