NINCO SWEDEN CUP 2011, 1 oktober i Karlskoga

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: NINCO SWEDEN CUP 2011, 1 oktober i Karlskoga

Inläggav Aramis 05 okt 2011, 08:03

Faktum är att Moslern utan vinge tillhörde en av juniorerna. Vet inte vart Mats bil blev av under gruppfotot efter racet men inte var den på banan när Nico fotade iallafall... Mats har i vilket fall den grön/gula Meganen.
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: NINCO SWEDEN CUP 2011, 1 oktober i Karlskoga

Inläggav Nico 05 okt 2011, 08:57

Ravajack skrev:I det svenska efterskotts-kvalet var det väl av någon anledning bara Nico som satsat på denna regelmässigt korrekta finalhäst. Och som därmed torde vara moralisk vinnare av NSC 2011.


Just det ... det var precis så *host-host* jag tänkte! 8-)

Ravajack skrev:Men jag kunde/kan fortfarande bara upptäcka en regelmässigt korrekt Megane (Nicos Black Beauty.

Det som lurar här är (tror jag) att inte mindre än två bilar tillhörande juniorerna (Hampus & Joel) står med här och Mats bil och någon annans saknas.
Om nu alla bara kunde profilera sig lite och lacka om bilarna så hade man lätt känt igenom dom. 8-) :-P
Always try to out-perform the car you are racing!
Användarvisningsbild
Nico
Messerschmitt
 
Inlägg: 11275
Blev medlem: 26 apr 2004, 10:58
Ort: Stockholm
Klubb: TRS

Re: NINCO SWEDEN CUP 2011, 1 oktober i Karlskoga

Inläggav Aramis 05 okt 2011, 16:15

Men det var ju trots allt 11 olika liveryn av oss seniorer, men endast 4 omlackade vill jag minnas. Det är en helt otrolig känsla att köra med en egenlackad bil och den blir så snabb. Säkert ett par tiondelar per varv! Skulle killarna från Karlskoga börja lacka sina bilar skulle vi inte ha nån chans, men det är bäst att vi håller tyst om Nico... :rolleyes: :D
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 51 gäster

cron