TDS - 60- 70-tals Classic - 11-03-06

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: TDS - 60- 70-tals Classic - 11-03-06

Inläggav Aramis 09 mar 2011, 01:19

Dawid skrev:Cool med panoramabilderna!

/D

Kan bara hålla med fullständigt!! Vore ännu coolare att lägga på ett filter så bilderna ser ut att vara från tidigt 70-tal! :)

Är så sugen på att ta en tur i Lolan igen. Det är verkligen en speciell bil att köra och som Fly Classic är utformat för tillfället är det en av mina favoritklasser! :up:
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TDS - 60- 70-tals Classic - 11-03-06

Inläggav JensaPson 09 mar 2011, 13:04

Scalex skrev:Haha :D Enda anledningen att den är ute på banan är att jag har två :w00t:

JensaPson skrev:Jag vill ha jockes Ferrari. Skit i varför för det vet jag själv, och svaret är bara därför att jag vill.
Seså på med originalbakhjulen och ner i ett kuvert.

Jag väntar vid brevlådan..... :-D=


Jag är inte knusslig. Skicka den okörda! :beer:
http://www.tjockhultrs.se

Hur långt är ett snöre?
Användarvisningsbild
JensaPson
Veteranracer
 
Inlägg: 4931
Blev medlem: 05 feb 2007, 21:52
Ort: Nacka
Klubb: TRS

Re: TDS - 60- 70-tals Classic - 11-03-06

Inläggav Paxel 10 mar 2011, 22:23

Det verkar varit ett trevligt samkväm. Fina bilder också. Även om det sved att stanna hemma i söndagsmorse så var det nog tur för er andra att jag inte tog mig till lokalen för lagom till lunch hade jag utvecklat "full blown" kräcksjuka :( och med tanke på på hur smittsamt detta virus är ( :hug:) så skulle samtliga ha drabbats typ tills idag eller så.

Tänkte på att flera tyckte att nya klassen var lite för nervös många verkar även köra med 25 Ohms handtag och kanske det inte är så konstigt att det blir lite svårkört när trigger/effekt kurvan har en stark lutning samtidigt som pulsen är hög och atmosfären tät. Fundera nästa gång på att tillåta ställbara handtag >:-D vilket möjligör för föraren att få bilen så onervös man själv vill utan att förlora för mycket effektområde (vilket man gör om man bara går opp i ohm).
Inte längre urspårad
Användarvisningsbild
Paxel
Mekaniker
 
Inlägg: 460
Blev medlem: 21 mar 2007, 21:41
Ort: Huddinge
Klubb: Slotblot1

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster