TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Inläggav Jormungandr 30 okt 2009, 10:31

Tack Nathanial, inget race är komplett utan ett lysande och underhållande referat från vår kära skribent :thumb: Nu kan jag äntligen lägga loppet bakom mig och fokusera på nästa ;-) Sloter var det va?
>:-D TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
Tonfisk jävlars spårrejsing
Användarvisningsbild
Jormungandr
Testförare
 
Inlägg: 2741
Blev medlem: 01 dec 2008, 23:14
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Inläggav guadeloupe 30 okt 2009, 10:39

Som vanligt mycket bra skrivet, känns nästan som man varit med själv! Kanon Nathian!
Vissa bilar behöver mer kärlek än andra
guadeloupe
Slotracer
 
Inlägg: 1620
Blev medlem: 05 nov 2005, 19:41
Ort: Stockholm

Re: TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Inläggav Aramis 30 okt 2009, 16:35

Hehe, jag framstår ju som en racing-slyna som går längs depågatan och raggar team! Och jag gillar det!! :D

Alltid underbart att läsa dessa referat. Nathanial har en otrolig förmåga att fånga upp alla detaljer och förmedla alla känslor under racet. Det är inte lätt, det ska bilbanegudarna veta!

Tänkte på att detta är andra gången som Kristian slänger ihop en bil precis innan racet och sedan vinner i stor stil. Jag skulle vilja påstå att när Kristian är i den form han var/är i kan inte någon slå honom! Det är perfekt körning i våldsamt tempo under 10 minuter, sanslöst imponerande!
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Inläggav Kristian 30 okt 2009, 20:53

Jadu Anders du e inte direkt dålig på att köra du heller. Jag tror att vi är 4-5 personer som håller ungefär samma förarkvalitet, det som skiljer är oftast bilvalet (och till viss del dagsformen på bilen).

Jag är mest förbluffad över hur mycket bättre bilen med ett nytt chassie, det gamla måste ha varit skevt sen jag fick bilen. Å så greppet i bakdäcken, det enda som är gjort med dom är att dom är blankslitna å så slipade jag av dom med ett 400papper precis innan race för att få fram nytt frächt gummi...
/Kristian
Tjockhult Racing Society
Användarvisningsbild
Kristian
Testförare
 
Inlägg: 2786
Blev medlem: 12 dec 2006, 12:03
Ort: Västerhaninge
Klubb: TRS

Re: TRS - Fly Classic Le Mans - 25/10-09

Inläggav Dawid 02 nov 2009, 18:58

Beträffande det underbara referatet från racet vill jag helt kort nämna att min 908.a inte var den jag vann med sist. Denna var ett nytt försök som, visade det sej, hade för lite bly i fram. Jag vann faktiskt tre av mina fyra heat men, som någon elaking påpekade; jag hade för dåligt motstånd! Grattis till en suverän segrare! Det var ett oerhört fint arrangemang med belysningen och allt. Tack.
Dawid
Mekaniker
 
Inlägg: 276
Blev medlem: 15 okt 2007, 22:03

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster

cron