Nostalgimässan, Göteborg, 26e September

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Nostalgimässan, Göteborg, 26e September

Inläggav Ghost 14 sep 2004, 17:19

Det är återigen dags för en Nostalgimässa i Göteborg.
Bilbanor kommer som vanligt att ha ett eget rum, på övervåningen.
Det blir Märklin Sprint klubben, Faller AMS klubben och Ghost Rejsing Klubb (dvs jag å en eller annan till).
Det är sagt att Sv Scalextricklubben oxå ska vara där, men jag har svårt att förstå hur Thomas ska hinna med det, med tanke på att han har ett event i öster att ta hand om på lördagen...

Nå, jag är där med en fyrspårig bana; antingen en nyfräst bana, eller en Scalextric Sport bana (under förutsättning att Thomas Verner ser till att jag till slut får ut mitt pris från förra 24 timmars i Danmark, som jag var med och vann).

Är ni i närheten, eller även längre bort, så tar er hit, till Nostalgimässan, det är en upplevelse. Åsså finns det en hel del försäljare av bilar och banor på plats oxå. :D

:beer: Erik
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13

Nostalgimässan

Inläggav Habos 14 sep 2004, 22:00

Nej du Erik, nu har du fel igen. Det är inte alls sagt att Svenska Scalextricklubben skall vara med på Nostalgimässan denna gång. Det är 2 veckor sen jeg meddelade Dobo att Svenska Scalextricklubben kör en deltävling i Svenska Scalextricmästerskapet i Stockholm samma helg, och ej kan medverka på Nostalgimässan denna gång. Inbjudan till denna tävling kommer under Svenska Scalextricmästerskapet 2004 lite senare ikväll.

Erik, idag skriver du helt fel att Svenska Scalextricklubben skall vara med på Nostalgimässan. I förra veckan skrev du här på forumet att Svenska Scalextricklubben inte kunde vara med på Nostalgimässan och att jag skulle meddela Dobo det.
Jag tror att det blir bättre om du sköter ditt, så sköter jag Svenska Scalextricklubbens meddelanden. Tack för det. :thumb:
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Ghost 14 sep 2004, 23:20

Nja, jag pratade med Dobo i veckan, och han hade inte hört av dig då.
Dessutom säger jag inte att du ska, utan att det är sagt.
Som sagt, den som samordnar det hela hade inte hört av dig mer än att du skulle vara med.
Svenska Scalextricklubben står även med som utställare, så det var ju rätt enkelt att förstå det som att du skulle vara där...

Tjo!
Erik
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13


Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 43 gäster