Söndagsrace Forsbaka Raceway

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: Söndagsrace Forsbaka Raceway

Inläggav jsturess 08 aug 2010, 21:38

Hallå tvåan, sitter fortfarande fast i husvagnen. Ni kan räkna med mig, jag fick lov! ;-) Jag kommer vid elva.
Användarvisningsbild
jsturess
Braidsbytare

Klubb: FRW

Inläggav Pucko Camaro 69 15 aug 2010, 21:31

Jao sidder här o ventar ihardid på eran racekalender so man kan komma och gasa till de rasar po er bauna.........
vikka bler era ändringar av era reglemente infor hysten o sniväred???
hälsningar få en som väntar
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare

Klubb: min egen....

Inläggav Carlo Chiti 27 aug 2010, 13:07

Nu får ni se till att komma på söndag så vi kan köra rejs i nya klassen Le Mans Classic! Jag har nu filat kolen, lindat om rotorn och lättboorrat föraren. Funderade också på att borra ur axlarna men det syns alltför tydligt. (fusktrim skall ju helst ej määrkas :) ) Om man har tonade rutor, måsta man då ha förare? Måste man ha överhuvudtaget ha inredning om rutorna är så tonade att man ej kan se in?? Får man ta bort lacken? Bilen blir ju lättare då :)
Hilsen från MÖrrum
Användarvisningsbild
Carlo Chiti
Kurvvakt

Klubb: Forsbacka Raceway

Inläggav Andretti 31 aug 2010, 16:50

Carlo Chiti skrev:Nu får ni se till att komma på söndag så vi kan köra rejs i nya klassen Le Mans Classic! Jag har nu filat kolen, lindat om rotorn och lättboorrat föraren. Funderade också på att borra ur axlarna men det syns alltför tydligt. (fusktrim skall ju helst ej määrkas :) ) Om man har tonade rutor, måsta man då ha förare? Måste man ha överhuvudtaget ha inredning om rutorna är så tonade att man ej kan se in?? Får man ta bort lacken? Bilen blir ju lättare då :)
Hilsen från MÖrrum

Ähmmmm, vi tecknar den 31 aug idag och röken har lagt sig efter den senaste bataljen på Forsbacka tracken i söndags. Vi förärades fint besök från Skånelandet (...åhhh denna pärla i vårt kära Sverige...) då Tim dök upp med NSR-Ford o vinnarkeps..Gick inte riktigt ända fram, men vilken fighting spirit...välkommen tillbaka, du glada örnastörta (du vet vad det är, men sillastryparna i Forsbacka har inte en susning, he, he...). Vi körde som sagt NSR Le Mans prototyper direkt ur boxen men utan magnet och vi snackar täta race..eller hur, gubbar? Som vanligt kan man förvisso misstänka lite småfusk, meeeen det får gå för denna gången :rolleyes: :rolleyes: Det pinades också Classic Standard och även där blev det täta race och även där anades småfusk.. :rolleyes: Jag tummar upp för den naggande goa Abarthen som Penseln drog runt med hiskelig fart..den pågen kan få en skolåda att gå som en vidbränd mungo runt banan....själv har jag inte riktigt samma talang :Oops: :Oops: Men, man får va gla man får va me ungtupparna o leka...Men ett varningens finger far i luften; nästa gång tar jag av snökedjorna, boys.. \m/ , å dååå blir de åka av :-)= :-)=
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Klubb: Forsbacka

Inläggav Carlo Chiti 09 sep 2010, 20:48

När kör vi nästa gång :-?
Användarvisningsbild
Carlo Chiti
Kurvvakt

Klubb: Forsbacka Raceway

Inläggav Andretti 08 okt 2010, 13:20

Äntligen kan man lägga valet åt sidan o damma av projektilerna inför söndagens race. Modern standard o GT på samma afton e ju mums för en vedbotrimmare som moi.. :thumb: F40'n har begåvats med ny o rasande rask power plant o jag säger bara 14 blankt.. \m/ \m/ Vem blir tvåa? :-? Samma gäller Abarthe'n i standard..om möjligt ännu kvickare :-)= . In me ny processor i datorn, Svante..annars hinner den inte registrera varvtiderna, he, he.. Ses på söndag, jag kommer efter andakten.. >:-D :banana:
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Inläggav Andretti 14 okt 2010, 17:03

Ähummm... :rolleyes: Historisk GT = planetens snabbaste 'vette.. \m/ Å sen, som grädde på moset..NSR Le Mans Pro = galaxens rappaste Ford P68 :klappa: :klappa: Söndagens race blir ju närmast löjligt lätta för Terriern från Tararp, dvs allas er Andretti.. :banana: :Yb: Får åka kombin till Forsbacka så bucklorna får plats.. :thumb: Natti, natti era Limtuber
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Inläggav jsturess 16 okt 2010, 20:23

Andretti skrev:Ähummm... :rolleyes: Historisk GT = planetens snabbaste 'vette.. \m/ Å sen, som grädde på moset..NSR Le Mans Pro = galaxens rappaste Ford P68 :klappa: :klappa: Söndagens race blir ju närmast löjligt lätta för Terriern från Tararp, dvs allas er Andretti.. :banana: :Yb: Får åka kombin till Forsbacka så bucklorna får plats.. :thumb: Natti, natti era Limtuber

Ja jaaa, snacka går ju ;-) I will be back on sunday >:-D
Användarvisningsbild
jsturess
Braidsbytare

Klubb: FRW

Inläggav Andretti 19 okt 2010, 13:13

Har just hämtat mig från det knappa - men övertygande - nederlaget i söndags. :-(( :-(( Jsturess kör som en biltjyv o hade denna gången liiiiite turen på sin sida i rugge-racet med NSR-bilarna. Stort grattis är på sin plats, jag får skylla på skrynkligare nerver o för mycke vill-vinna-men-det-går-inte-om-man-kör-med-huvet-under-armen taktik :down: Nåväl, revanschens dag kommer närmare - bara den infaller mens man fortfarande har ledsyn..får väl lyssna på blind-hunden annars \m/ Lycka till Gossar Blå i Vallåkra - visa di där päreskalarna hur man asar runt leksakerna.. :checkeredflag: :checkeredflag: Ps Carlo Chiti...hoppas inte höfläkten fick en chock när värstingvetten dånade förbi på 22:an, he, he Ds
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Inläggav Alfisti 17 nov 2010, 20:11

ängagänget har samling på söndage för att utröna vem som blir månadens toffel :red: ryckte går att tararpsraggaren skall sätta alla på plats :oh_my: historisk standard samt nsr historisk. :thumb: samling 1700 väl möt kaaa :checkeredflag:
Alfisti
Depåman

Klubb: forsbaka raceway

Inläggav Andretti 26 nov 2010, 14:48

Tyvärr, alla räser artister...Andretti låg golvad förra helgen %-p - överhettad, chassiet i obalans, gick inte på alla burkarna och hostade blårök fram till tisdagen.. :down: Meeeen, nu har vi styvat upp gubben, termostaten öppnar vid 85 grader, nya stift i kistan o fräscha vätskor i expansionskärlet :thumb:...kort o gott e Andretti som en Top Fueler på startlinjen o då e han gryyyyyym på söndag :banana: \m/ Håll i kjolarna, töser 'cause heeeere comes Tararpstornadon me vinnar 'vetten :checkeredflag:
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Inläggav Andretti 26 nov 2010, 15:26

Ähummm, för alla eventualiteter.. :suspect: Andretti kan fortfarande vara liiiite svag efter åkomman och vill därför i all ödmjukhet framföra en liten, men väldigt tydlig önskan; INGA NYA KONSTIGA REGLER PÅ SÖNDAG, ERA SKALLERORMAR... >:-D >:-D DE E RACING VI HÅLLER PÅ MED...INGET J---A BROBYGGE... :beer:
Användarvisningsbild
Andretti
Braidsbytare

Inläggav Pucko Camaro 69 26 nov 2010, 19:46

Andretti skrev:Tyvärr, alla räser artister...Andretti låg golvad förra helgen %-p - överhettad, chassiet i obalans, gick inte på alla burkarna och hostade blårök fram till tisdagen.. :down: Meeeen, nu har vi styvat upp gubben, termostaten öppnar vid 85 grader, nya stift i kistan o fräscha vätskor i expansionskärlet :thumb:...kort o gott e Andretti som en Top Fueler på startlinjen o då e han gryyyyyym på söndag :banana: \m/ Håll i kjolarna, töser 'cause heeeere comes Tararpstornadon me vinnar 'vetten :checkeredflag:

Ett gott skratt fick man.....
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare

Inläggav Borgis 27 nov 2010, 01:10

Japp, jag passa på att ge en eloge till en av de mest underhållande skribenterna vi har här
på forumet. Andretti, du gör att man blir riktigt sugen på att åka ner och våldgästa er
någon gång. Det är lika kul varje gång att läsa dina inlägg. :beer: :thumb:
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, and then lie.
Användarvisningsbild
Borgis
Good Cop
Good Cop

Klubb: GO69

Inläggav Pucko Camaro 69 27 nov 2010, 11:39

dä va en köök
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare

FöregåendeNästa

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar