Aurora reservdelar

Här diskuteras H0, 1:43, Tyco, Faller AMS, Aurora, Tomy A/FX m. fl.

Aurora reservdelar

Inläggav ZeeJay 06 jul 2007, 19:13

Tjaba boyz!

Skriver dessa rader då det den senaste veckan har varit mycket Aurora intresserade i olika trådar....
Har en lokal handlare där jag sprang på ca 7 olika boxar med massor av olika reservdelar, drev, motorer, axlar, fjädrar, karosser, chassin....m.m.m.m.Även Tyco....
Handlarn verkar måttligt intresserad så kunskaperna om vad det är för saker kan nog Ni vetkunniga mer om.

Kan inget om detta med Aurora eller om vad det har för värde men intresserade kan ju höra av sig då det säkert finns ett högt värde för den som är intresserad.

Har bilder på boxarna med de olika reservdelarna och fick erbjudande om att själv köpa sakerna men tänkte då på Er intresserade istället .

PM:a om ni finner intresse så kan jag skicka bilder...

PS Detta är ingen reklam då detta är saker som är långt ifrån nytt och det är inget jag själv tjänar nåt på....bara ett tips till Er som gillar Aurora...DS

Tjingeling!
"To race or not to race....it´s not a question...It´s a fact"
FROGs - Friendly Racers Of Gothenburg slotracing - Vill du bli medlem?! - Skicka PM
http://slotracer.blogspot.com/
Användarvisningsbild
ZeeJay
Veteranracer
 
Inlägg: 4994
Blev medlem: 11 feb 2006, 00:25
Ort: Göteborg
Klubb: F.R.O.G.

Inläggav Bilfrik 06 jul 2007, 22:09

kan du vara snäll och kolla vad han vill ha för allt eller ge mig ett telefonnummer så ringer ja. :thumb: :D :beer:
Om du tror att du kan eller inte kan så har du troligtvis rätt
sitat " Henry Ford "
Användarvisningsbild
Bilfrik
Depåman
 
Inlägg: 146
Blev medlem: 03 jul 2007, 14:04
Ort: Falköping

Inläggav ZeeJay 06 jul 2007, 22:46

Tja..jag kan lägga upp bilderna från min mobil...det är mycket blandat "scrap yard" ock så kanske du får komma med förslag...
Jag kan kolla med handlarn imorgon...tror det är öppet...och höra om det finns nåt helhetspris.... :)

Ska försöka ladda över bilderna imorgonbitti då mobilen är snustorr på kräm... :x
"To race or not to race....it´s not a question...It´s a fact"
FROGs - Friendly Racers Of Gothenburg slotracing - Vill du bli medlem?! - Skicka PM
http://slotracer.blogspot.com/
Användarvisningsbild
ZeeJay
Veteranracer
 
Inlägg: 4994
Blev medlem: 11 feb 2006, 00:25
Ort: Göteborg
Klubb: F.R.O.G.


Återgå till Småskaliga bilbanor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster