ja det var ett tag sen man visa något här i dag är det ut byggt alla hus som då fans var typ tradera kåkar de är borta , och nya är byggda. sen är ams borta med men i stället så ligger det faller car system i banan nu. + en stor ut byggnad har gjorts.
nu i skrivande stund är det en ny ut byggnad som väntar så hela anlägningen kommer se ut som ett Z typ. och sist men även minst så kommer det snart bildet på en liten bana som då bara har ams spår.
en överblick
vita transiten är en ombyggd bil till car system
så jag har inte glömt er bröder jag har bara varit lite upptagen.
har typ inte legat på lat sidan utan det har byggs mycket här. spåren är märklins C räls som sedan är in klädda med balast i alla dess former sen har jag tagit min lilla modell spruta och målat in rost roststofft dam olja osv längs hela rälsen kan inte rekomderadet om man har dålig rygg
men någorlunda bra blir det lika så har ju all väg oxå fått samma behandling. och det funkar bra ända nack delen är efter ett tag så blir det märke efter däcken men det får fan vara så.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
så ja en ny bana börjar ta form jag prov körde banan i går kväll och det var hur kul som har nästan glömt det nu när det har byggs så pass på den stora banan.
men en bild på spår planen kan ni få så länge men några bilder från någon miljö blir det inte i nu och det lär ta sin tid med.