Byter en Scalextric BMW Z4 C3721

Här diskuteras allt som har att göra med bilbaneracing på plast och träbanor med skalenliga bilar. Scalextric, Ninco, Slot.it, FLY m.fl.

Byter en Scalextric BMW Z4 C3721

Inläggav Morbidelli 14 dec 2017, 16:08

Jag har en i stort sett ny (kört 20 varv, och hölls sig på banan hela tiden) Scalextric BMW Z4 C3721 som jag funderade på att slänga ut på Tradera, men så kom jag på att någon här kanske vore intresserad av ett byte. Pengarna jag skulle sålt den för hade ju ändå gott till att köpa in en ny bil :)

Det är med nya bakfälgarna som Scalextric kom med, som innebär att slot.its däck passar som handen i handsken. Den är även PCR ready så man kan byta chassie och sätta in slot.it-delar. Magneten är borttagen, men den kan jag nog leta reda på om den efterfrågas.

Jag är bara intresserad av endurance bilar LMP , Group C och GT, sådana som kört Le Mans, Daytona mm, ej Rally, BTCC, Classic, 5 osv

Fly och Slot.it är alltid intressant, men även andra märken, finns det lyse är det ett plus. Kan både lägga pengar emellan, och även få pengar emellan beroende på förslag. Behöver ej vara en bil i nyskick, men inget vrak :)

Skicka ett PM

Bild
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Återgå till Bilbana & allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 54 gäster

cron