NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Här diskuteras allt som har att göra med bilbaneracing på plast och träbanor med skalenliga bilar. Scalextric, Ninco, Slot.it, FLY m.fl.

Re: NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Inläggav björnout 22 mar 2017, 12:01

Allt ingår i NSR White body kit.
Men förväxla ej med White body som bara är kaross + inredning. Se skillnaderna i priser och du förstår :-)
I ett white body kit är allt på chassit färdigmonterat. inställning höjd på fram axel får du göra själv, är så på alla NSR bilar.
Allt som tillhör karossen får ju sätta dit själv.
Användarvisningsbild
björnout
Kurvvakt
 
Inlägg: 27
Blev medlem: 28 jan 2013, 23:04

Re: NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Inläggav Morbidelli 27 mar 2017, 14:33

Morbidelli skrev:Jag försöker lista ut om NSRs White Kit Porsche (eller andra modeller) är kompletta förutom att karossen inte är monterad och målad, har sett bilder där inredningen ser ut att saknas. Motor och dylikt är redan färdigmonterat?
Jag har skickat frågan till butik, men svaret verkar dröja :)



Jag fick svar, den är komplett :) Slotcar4fun.se har skickat iväg beställningen på C7R:an så dom borde få hem den inom kort.
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Inläggav Morbidelli 11 apr 2017, 13:26

Sådär ja, nu har jag äntligen lagt en beställning. Det tog betydligt kortare tid att bestämma namnet på min förstfödda son än att välja bil :)

Vad blev det då undrar säkert den nyfikna, det blev en Porsche 997 WeatherTech Daytona 24h 2015. (bild kommer). Jag följer IMSA-serien i USA (hittas med fördel på Youtube, sök på IMSA) och då är Porsche 997 och Corvette C7R jag är svagast för. Så fort C7R kommer till sverige kommer jag beställa en.
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Inläggav Morbidelli 11 apr 2017, 13:43

Morbidelli skrev:Sådär ja, nu har jag äntligen lagt en beställning. Det tog betydligt kortare tid att bestämma namnet på min förstfödda son än att välja bil :)

Vad blev det då undrar säkert den nyfikna, det blev en Porsche 997 WeatherTech Daytona 24h 2015. (bild kommer). Jag följer IMSA-serien i USA (hittas med fördel på Youtube, sök på IMSA) och då är Porsche 997 och Corvette C7R jag är svagast för. Så fort C7R kommer till sverige kommer jag beställa en.


Diskret och stilren bil.

Bild
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: NSR Porsche 997 eller Corvette C6R eller...

Inläggav björnout 11 apr 2017, 16:15

Grattis till en mycket bra bil :) Snygg också, har en Weather Tech själv :-D=
Användarvisningsbild
björnout
Kurvvakt
 
Inlägg: 27
Blev medlem: 28 jan 2013, 23:04

Föregående

Återgå till Bilbana & allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster

cron