guadeloupe skrev:Är det också World Classics LTD? Isåfall tycker jag ni ska kontakta eBay.
Näe - gissa igen *hehe*
P.... E.....N.........
guadeloupe skrev:Är det också World Classics LTD? Isåfall tycker jag ni ska kontakta eBay.
Nico skrev:Jormungandr skrev:Jag har själv också fått problem med en englands leverans ... Det har gått 3 veckor sedan han fick min betalning ...
Det är ju ingenting - och det är just vad jag sitter med - ingenting ... ingen respons ... inga varor ingenting - Men det var ju 11:e oktoer det. Dom kanske bara skickar halvårsvis?!?! Någon som vet?
Sailor skrev:Nico skrev:Jormungandr skrev:Jag har själv också fått problem med en englands leverans ... Det har gått 3 veckor sedan han fick min betalning ...
Det är ju ingenting - och det är just vad jag sitter med - ingenting ... ingen respons ... inga varor ingenting - Men det var ju 11:e oktoer det. Dom kanske bara skickar halvårsvis?!?! Någon som vet?
Hur går det Nico?
Jag fick faktiskt ett paket från Pendle igår! Beställningen gjorde jag 16/12, 2009 alltså...![]()
Sailor
Nico skrev:Det är ju ingenting - och det är just vad jag sitter med - ingenting ... ingen respons ... inga varor ingenting - Men det var ju 11:e oktoer det. Dom kanske bara skickar halvårsvis?!?! Någon som vet?
BYE BYE PENDLE *jippiieee* Rot in pieces... TSNT har ett sortiment som funkar för mig!GranTurismo skrev:Nån som handlat från spanska jättebutiken CricCrac nångång? Den verkliga butiken verkar ju vara himmelriket, men hur funkar den virtuella?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 185 gäster