Man Tackar
GranTurismo skrev:Avant Slot Renault Alpine A310 någon?
Den hade jag glömt...men den får nog hamna under "Desired" så länge om den inte är blå och har guldfälgar vilket omedelbart skulle höja status till "Required".
Dessutom påminde den om ett annat måste nämligen SCX 64500, Alpine Renault A110 Tour de Corse som i nuläget kvalar in under måsten.
Ravajack skrev:Ska väl i så fall vara
denna. Bafatt de e Ernie.

Och den enda "måste" som är akut.
Även denna hamnar under "Desired" så länge eftersom jag redan har Slot.it varianten. Erniefaktorn gör den dock svår att motstå. Men tack för påminnelsen. Vad menar du med
akut?
balsaworks skrev:Carrera McLaren M20 CanAm # 5
Pioneer Mustang notchback, blå & vit
Pioneer Mustang GT302 svart & guld
Cartrix Ferrari D50 # 20 Belgian GP Pilette (gul)
Scalextric Ferrari 330P4 Piper (grön)
Scalextric Lotus 49 Siffert (blå)
Gosh!

Carreras M20 hade jag missat, den är definitivt ett måste (om den inte blir Carreraknasig i vanlig ordning)
Pioneers Mustanger går bort, ingen pulsförändring alls när jag ser dom...oklart varför
Cartrix klassiska F1 är inte min bag, någon dj-a gräns måste även jag ha.
Piper Ferrarin = "Desired"...men bara nästan, jag retar ihjäl mig på "möbelhjulen" Scalextric har valt att pryda den med.
Lotus 49B = "Required" (äger samtliga hittils och det tänkte jag forsätta med...eller nåja, den Spanska röda missade jag men den är väl samma som UK varianten?)
Nico skrev:Ah - här är ett "måste testa" för i år! *tjohoo*
...angående Ostoreros nya chassie.
Extremt spännande, metallchassien är läckert. Förpassas dock till "Desired" så länge.
Finns deras plastchassie att köpa tros? Dvs det som finns under fantasibilarna dom släppte för ett tag sedan.
Uppdaterad lista:
RequiredNSR 1046, Ford P68
Slot.it SICA16A, Chaparral 2E
Slot.it SICW07, Porsche 956C
Revell 08319, McLaren M6A (minst 2st, en för hylla en för åka)
MRRC MC0039, Ford GT mk IV + Chaparral 2F
MRRC MC0029, Cheetah -64 (men den kommer nog inte i år...heller)
Scalextric C3058A, Jaguar D-Type + Mercedes-Benz 300 SLR
SCX 64500, Alpine Renault A110 Tour de CorseScalextric, Lotus 49 Siffert Carrera, McLaren M20 CanAm # 5DesiredAvant Slot, Renault Alpine A310MrSlotcar, Mazda 787bScalextric, Ferrari 330P4 PiperNågot mer?
ps
Hmm, det var nog en dum idé att göra en lista, nu inser jag ju hur sjukt många bilar det kommer att bli även detta år och utrymmet för impulsköp krympte ju dessutom drastiskt...
There is a fine line between a hobby and mental illness.